Nemen jullie weleens een week rust

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Rust ook om de 3 a 4 maanden en probeer dan meestal een vakantie te plannen

Je naam veranderen kunnen de Admins.
    Stuuren een pm met wat het moet worden
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by gameface View Post
      Doen we niet.
      je herkent ook zeker geen foto van een behoorlijke bende is een supermarkt?

Ik neem 1 week rust als mijn lichaam daarom vraagt. meestal om de 3maanden 1weekje is dat.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
        je herkent ook zeker geen foto van een behoorlijke bende is een supermarkt?
        bedoel je deze

ontopic ja in de toetsweek meestal
        Last edited by waterpolo995; 18-08-2010, 11:33.
        "There is a difference between knowing the path and walking the path."
        Bruce Lee

Comment

Nee, eigenlijk nooit.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by waterpolo995 View Post
            bedoel je deze

ontopic ja in de toetsweek meestal

Laat collin toch met rust jongens
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

:P hahahah, bedankt voor de info, zal toch weleens wat rust gaan nemen

Comment

1 weekje rust

Dit vond ik op internet: wat is jullie mening?

Onlangs las ik een artikel over het afnemen van spiermassa tijdens lange rustperiodes of bijvoorbeeld bij het breken van een arm of been (geschreven door Brad Pilon). Is het je wel eens opgevallen, of misschien zelfs meegemaakt, dat als je een periode in het gips zit met bijvoorbeeld je been, dat als het gips er af gaat, je been veel dunner is als de ander? Je been hoeft zich niet in te spannen gedurende 6 weken als het gips er omheen zit. Je spieren nemen hierdoor in sneltempo af.

Je spiermassa kan in een periode van zo’n 2 weken volledige rust met 10% afnemen. Maar is het je ook opgevallen dat als je dat gebroken been weer gaat trainen, dat je spiermassa in zeer korte tijd weer toeneemt? We noemen dit ook wel “spiergeheugen”. In korte tijd neemt de kracht en massa weer toe in het been. Onderzoekers claimen zelfs dat de spieren tot wel 5% extra kunnen toenemen na een rustperiode.
                Stel je eens voor, je traint in een cyclus van 10 weken, je neemt 2 weken totale rust (waardoor je 10% massa kwijt raakt), en vervolgens pak je de draad weer op, en kom je tot 15% massa weer aan in korte tijd. Rust is daarom onmisbaar in een goede trainingsroutine. Je spieren herstellen, laden zich op met energie en ondanks dat de massa iets afneemt, groei je daarom des te sneller.

Neem dus in je drukke leven van werk, sociale verplichtingen, trainingen en overige bezigheden bewust de tijd voor rust! Het is goed voor lichaam, en geest, om eens goed te ontspannen. Het komt je training en je groei zeker ten goede.

Comment

Als je hard traint moet je ook hard rusten, ik train slap maar rust wel heel hard tis niet de manier, maar goed je moet ergens beginnen.
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Mietje. je zou minimaal 1 x per week moeten rustren anders bouw je geen massa op! Wees is een bb

Comment

Eee midget ben jij die coole boy met kanker in zn profiel. jij moet wel gevaarlijk zijn mongool.

Geen rust voor mij. Met een split heb je rust zat/teveel.

Comment

alleen tijdens een vakantie ofzo een week rust. verder vind ik het niet echt nodig

Comment

Groeien doe je tijdens rust.
                          Eens in de 10 weken een weekje rust doet wonderen.
                          Vraag maar aan de pro's als zij net een contest hebben afgerond.
                          Moet wel zeggen dat schuldgevoelens hoogtij vieren.

Ow, rust is niet om lekker op de bank met een zak chips de derde ronde van Gran Turismo 5 te behalen! Of om met je maatjes iedere avond jezelf te laten gaan!
                          Last edited by Snuff-Sann; 01-09-2012, 10:25.

Comment

Originally posted by midget View Post
                            Mietje. je zou minimaal 1 x per week moeten rustren anders bouw je geen massa op! Wees is een bb
                            Ik train 1 x per week dan maar een mietje hoor.
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by midget View Post
                              lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Ik was bang voor een rustweek Was.
                                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X