sixpack = geen spieren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sixpack = geen spieren?

Er is hier al een topic over bezig maar wilde dat topic niet bevuilen, dus open ik een nieuwe met mijn vraag.

Titel zegt het al zelf denk ik. Als je een sixpack hebt dan kan je toch geen spieren bij krijgen want om die sixpack te behouden moet je toch onder je behoefte eten om je vetlaagje weg te krijgen? Of is dit verkeerd?
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

ja dat is verkeerd. je kan laag in vet% zitten. dan lichtelijk vet aanzetten en zodra je bijna de 6pack verliest gewoon weer wat minder eten tot het duidelijker zichtbaar is.

Comment

wat falstyr zegt. je kan bijvoorbeeld cutten tot een 6-7%. Dan een aantal maandjes clean bulken tot je vet% 9-10 is. Dan weer terug naar 6-7 gaan.

Andere optie is cyclisch dieten. Verhouding tussen dieet en bulk dagen zo doen, dat je vet% gelijk blijft, en ondertussen massa kweken. (6 weken bulken afwisselen met twee weken cutten bijvoorbeeld).

Het cutten/bulken, kan ook binnen nog korter tijdbestek (bijvoorbeeld cyclussen van twee weken). waarin je bijvoorbeeld 4 dagen vrij sterk dieet, dan 2 dagen een oplaadfase (energievoorraden volstampen), en dan 8 dagen bulken en hard trainen. (rebound training)
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        Andere optie is cyclisch dieten. Verhouding tussen dieet en bulk dagen zo doen, dat je vet% gelijk blijft, en ondertussen massa kweken. (6 weken bulken afwisselen met twee weken cutten bijvoorbeeld).
        Staat daar nog een ander topic over @ bodynet?
        En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
          Er is hier al een topic over bezig maar wilde dat topic niet bevuilen, dus open ik een nieuwe met mijn vraag.

Titel zegt het al zelf denk ik. Als je een sixpack hebt dan kan je toch geen spieren bij krijgen want om die sixpack te behouden moet je toch onder je behoefte eten om je vetlaagje weg te krijgen? Of is dit verkeerd?
          Zoals Falstyr al zegt, je ziet het idd verkeerd.
          Verder;
          Je hoeft helemaal niet onder je onderhoud te eten om van je vetlaagje af te komen, dat is BS.
          Het enige dat je moet doen is zorgen dat je niet zoveel eet dat je vervet. En genoeg intensiteit in je trainingen gooien om vet aan te spreken.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Eiwitten en bouwstoffen eten die niet vettig zijn. Zo kan je blijven groeien zonder vet te moeten zijn.
            MANNENSPORT.nl online in beweging!

Comment

Originally posted by mannensport_nl View Post
              Eiwitten en bouwstoffen eten die niet vettig zijn. Zo kan je blijven groeien zonder vet te moeten zijn.
              Beter lees jij dit:

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ones-part.html
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by mannensport_nl View Post
                dat zijn volksfabeltjes waar jij in gelooft. vetten heb je gewoon nodig om resultaat te boeken.

Comment

sticky's lezen ! , vetten zijn belangrijk voor hormoonhuishouding.

Comment

Waarom maak je trouwens reclame voor een website die nog moet komen meneer mannensport.nl?
                    "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Er is idd niet voor niets een K.E.V verhouding .. Doe 1 van deze 3 weg, is ook de groei weg..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X