waarschijnlijk doe je te veel, zou de schouderbelasting bij krachttraining iets minder doen als je wilt blijven tennissen
overtraining?
Collapse
X
-
Originally posted by Revius View Postwaarschijnlijk doe je te veel, zou de schouderbelasting bij krachttraining iets minder doen als je wilt blijven tennissenStop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Is je schema zoals het staat in het topic van een maandje geleden?
Je belast dan je schouders teveel, had ik toen al moeten zien, maar keek er denk ik overheen.
Doe dan liever de schouders achter je borst aan en mieter (tijdelijk) het incline borst-werk er uit. ook enkele schouderoefeningen skippen.
Dan ontlast je al voor een groot deel de schouders en geef je ze gelijk ook meer rust.
Gooi de biceps maar bij de rug er in en je hebt gelijk een dag extra rust en herstel over.
Als de klacht blijft, toch maar naar de fysio gaan, want het is ws wel een ontsteking en eentje die ook chronisch kan worden. Vele huisartsen kennen de klacht niet goed, de fysio kent de klacht wel.
succes.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostIs je schema zoals het staat in het topic van een maandje geleden?
Je belast dan je schouders teveel, had ik toen al moeten zien, maar keek er denk ik overheen.
Doe dan liever de schouders achter je borst aan en mieter (tijdelijk) het incline borst-werk er uit. ook enkele schouderoefeningen skippen.
Dan ontlast je al voor een groot deel de schouders en geef je ze gelijk ook meer rust.
Gooi de biceps maar bij de rug er in en je hebt gelijk een dag extra rust en herstel over.
Als de klacht blijft, toch maar naar de fysio gaan, want het is ws wel een ontsteking en eentje die ook chronisch kan worden. Vele huisartsen kennen de klacht niet goed, de fysio kent de klacht wel.
succes.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostStoppen met flat benchen elbows out dat fixt het waarschijnlijk al voor je
Dus heel hartelijk bedankt voor de tip. Hopelijk blijft het ook pijnloos als ik er gewicht aan hang maar dat weet ik pas overmorgen.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by blue_eye View PostHeb vandaag even bench press geprobeerd zonder elbows out. Was wel met een lege stang omdat ik al net een hele rug training achter de rug had en het hielp inderdaad. Heb ook wat dingen geprobeerd, tijdens het benchen, elbows out en elbows naar binnen en vanaf dat ik naar buiten draai dan voel ik het meteen.
Dus heel hartelijk bedankt voor de tip. Hopelijk blijft het ook pijnloos als ik er gewicht aan hang maar dat weet ik pas overmorgen.
SuccesThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by blue_eye View Postyep heb alleen last in mijn slagschouder. Mijn techniek begint er zelfs een beetje van achteruit te gaan. Of dit ligt aan de pijnlijke schouder of gewoon het zware fitnessen weet ik niet.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Revius View PostTrouwens onderschat tennis niet, weet niet hoe hard je slaat en op wat voor niveau, maar mijn rechterkant is flink beinvloed t.o.v. links.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostHoe merk je dat je techniek achter uit gaat? Is het wanneer je de bal raakt het probleem of wanneer je je arm actie maakt?Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by Revius View Postdan zegt het mij helemaal niks wat je niveau is
Maar wat je zegt over gevoel dat herken ik wel, had dit ook, met name bij me backhand.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment