Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja dat stond in een topic over hoe je creatine best buitenshuis kan mee nemen. De conclusie was dat je het beter de moment zelf in je drank mixt en gewoon los meeneemt. Ik kan best geloven dat het omzet, maar op 1 minuut is echt wel weinig.
Als je teveel creatine inneemt zal je lichaam het niet opnemen en vind ik het dus geldverspilling, daarom dat ik zei het bij 5 gram te houden.
Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Alleen wat te doen
Er staat op de beschrijving van creatine oplaadfase neem je 2 x creatine per dag tot je toe en dan is dat kleine maatbekertje helemaal vol maar dat is toch nooit 5 gram? tenminste dat raden ze mij aan wat op de achterkant staat, 2x per dag oplaadfase een volle maatbekertje die altijd mee worden geleverd.
En is het ook niet teveel als ik 15 min voor ik ga eten een eiwitshake neem + eten en +creatine ?.
Hoe kan ik het het best verdelen, er staat op mijn creatine pot 2x per dag, en er moet 12 uur tussenzitten en het hele maatbekertje moet volzitten en dat 2x per dag,
Maar hoe kan k de eiwitshake en de creatine goed scheiden van elkaar? of maakt het niks uit als je eiwitshake en creatine tegelijk ineemt? en daarna gaat ontbijten? met de rustdag doe ik het volgende dan 2x creatine en 1x eiwitshake,
en op traningsdagen doe ik 2 om 2. wat op de achterkant staat.
-bij mij doet het geen eene flikker, ookal ga ik op 30 gram p. Dag zitten werkt het niet eens...
Daar wil ik mee zeggen dat het advies om met 5 gram te beginnen misschien niet eens zo slecht is voor iemand die advies vraagt hoe hij alles moet gebruiken
jij weet blijkbaar wat het met je doet, en hoeveel je kan nemen. Weet de topic starter dit ook?
Daar wil ik mee zeggen dat het advies om met 5 gram te beginnen misschien niet eens zo slecht is voor iemand die advies vraagt hoe hij alles moet gebruiken
jij weet blijkbaar wat het met je doet, en hoeveel je kan nemen. Weet de topic starter dit ook?
Er staat op de achterkant van de creatine neem 2x een shake per dag.
Maar kun jij mij misschien antwoordt geven om wat ik al hierboven heb neergezet.
want ik ben vandaag begonnen en heb voor me ontbijt eiwitshake genomen en tijdens me onbijet creatine, en dan neem ik vanavond weer creatine, en als ik ga trainen zou ik er nog een eiwitshake bij doen.
Oplaadfase hoeft niet. Als je monohydraat hebt gewoon 1 koffielepel (5 gram) bij je shake of drank dat je tijdens/rond de training drinkt.
Oowh oke, maar wat is het dan met de beschrijvijng van creatine? 2x per dag? en een volle maatbekertje die erbij meegeleverd is?. dat is veel meer dan die 15 gram per dag.
Je lichaam kan een bepaalde hoeveelheid creatine verwerken en opslaan in je spieren, de rest gaat verloren en zou je lichaam niet opnemen. Dit is dus hetzelfde als het wegwerpen. Hoe meer jij dus verbruikt, hoe sneller je creatine pot op is en hoe sneller je een nieuwe zult kopen, hoe meer geld de producent van je krijgt...
Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Je lichaam kan een bepaalde hoeveelheid creatine verwerken en opslaan in je spieren, de rest gaat verloren en zou je lichaam niet opnemen. Dit is dus hetzelfde als het wegwerpen. Hoe meer jij dus verbruikt, hoe sneller je creatine pot op is en hoe sneller je een nieuwe zult kopen, hoe meer geld de producent van je krijgt...
en hoe beter voor ons want in de meeste gevallen: hoe groter de vraag hoe lager de prijs.. dus ik zeg doen
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment