Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (JWL @ Apr. 10 2004,11:35)]Zit momenteel in de cardiofase...
5 x per week een uur per dag op de crosstrainer.... 4 kilo lichter geworden. Zit nu op 107-108 kg.
Gelukkig geen massaverlies.....
Ga nog 2 maanden door hiermee, zal dan nog een kilo of 4 afvallen maar.... bf is nu 8-9 en dan ....gegege 6-7....
Na de zomer weer vol in de bulk en superzwaar trainen... dan kom ik zo weer naar de 112... Wil eigenlijk 110 met bf 8 (wie niet?)
Groeten,
JW
107-108kg met een Bf van 8-9 zijn al zeker serieuse stats, af en toe eens een foto plaatsen jwl
grtz
jaja dat van die foto... ik had me een webcam aangeschaft maar dat gaat niet zo 1-2.
Mijn vriendin staat dat ding op te houden terwijl ik me daar een potje de boel sta aan te spannen... en net op het moment dat je loslaat en uitblaast.....klik... bijna bonje, gege
Ben nog iets te kritisch om nu foto's te plaatsen maar wil voor de zomer zeker eea posten...
Ik zit momenteel tegen de 100 kg, 15% BF, 1.86 lang. Ik hoop dit jaar hetzelfde gewicht bij zo'n 12% over te houden. Dan gaat het de goeie kant op.
Soms zeggen mensen dat ze gespierde mensen niet serieus nemen. Wie niet sterk is moet slim zijn. Wie wel sterk is zal dan niet zo slim zijn, is het idee.
Kan ze niet helemaal ongelijk geven, al ben ik wel een voorbeeld van hun ongelijk.
Wat een vreemde van je vindt is niet belangrijk. Mensen die je kennen weten wel beter, dus dat probleem erken ik niet echt. Bovendien zeggen vrouwen vaak dat ze niet zo'n gespierde kerel willen. Sure, tot ze er eentje in bed kunnen krijgen, dan is het een ander verhaal.
M'n vriendin knijpt m'n billen soms blauw, kan er niet vanaf blijven, al ben ik natuurlijk met m'n 100 kg lang niet zo bruut als Ariekanarie....
Citaat[/b] (Hansdepans @ Apr. 14 2004,11:35)]Bovendien zeggen vrouwen vaak dat ze niet zo'n gespierde kerel willen. Sure, tot ze er eentje in bed kunnen krijgen, dan is het een ander verhaal.
helemaal mee eens. Ik hoor dat veel dames zeggen, en elke keer als ze een gespierde model zien zeggen ze, ooooo die is lekker.
Je gewicht is nogal verneukeratief. Bijvoorbeeld: Franco Columbo was in wedstrijd shape onder de 90 kg, maar hij was wel huge! Ik ben nu 104 kg, maar qua spieren kan ik nog niet in de schaduw van een b-klasse amateur bodybuilder staan.
Het gewicht zegt niet zoveel, de spiegel is belangrijker.
Helemaal mee eens, sommige mensen krampen zich veel teveel vast aan de weegschaal en de huidplooimeter.
Judge by the mirror, dat is veel belangrijker dan stats.
Sommigen mensen hebben ook een heel zwaar frame, en hebben dus indrukwekkende stats, maar in de spiegel is daar niet veel van terug te zien. Ik heb weleens een artikel gelezen op bodybuilding.com waarin 2 personen naast elkaar stonden. Allebei dezelfde lengte en hetzelfde vetpercentage. De ene was alleen 20 kg. zwaarder. Maar die lichte persoon zag er echt veel beter/gespierder uit. Dus stats zeggen niet alles, de spiegel is véél belangrijker.
De kwaliteit van je fysiek bestaat uit meer dan enkel kilo's. De droogheid, hardheid, definitie/separatie, symmetrie en verhoudingen zijn mucho belangrijker dan een grote fysiek.
Ik wilde de afgelopen drie jaar enkel groeien, groeien en groeien...niet de makelijkste klus als natural....
Totdat ik een tijdje geleden naast iemand stond, die veel kleiner leek met kleding aan, maar toen ik daar in mijn 'nakie' stond voor die spiegel....
Die persoon heeft een trainingsverleden van 15 jaar dus dat is 1 maarreh... ik voelde me echt klein worden...zoveel meer definitie, betere symmertie, echt...... Ik ben daarna direct gaan cardiowen om droger te worden...
Wat je in 2 a 3 maanden met cardio bereiken kan, kan je simpelweg veel en veel moeilijker door puur rammen met gewichten... Ik heb mijn les geleerd... (ik ga nu na het cardiowen rammen met gewichten, gege...)
Gegroet allen, en denk eraan de zomer is onderweg!
Ik moet zeggen dat ik hele mooie gewichten zie hier...... en dat zal wel ff duren bij mij.....
Ik zelf ben 1.72m en woog 1 december 2003 een kleine 59kg
ik ben toen gaan trainen en gebruikte speciale goede shakes..
4 per dag... en voeding aanpassen..... ik woog op 24 april 2004 precies 70 kg met een vetpercentage van 14,50 %..... dit steld natuurlijk niet veel voor vergeleken met velen hier ...maar ben er wel trots op 11 kilo eraan te hebben gekregen...... en mensen zien het..... maar ik wil verder en voel echt alsof het bij mij stil staat allemaal....en niet verder kom..... tuurlijk... hoe ziet mijn voeding eruit... en je moet eten like a horse....hahahahha ik weet het..... doe ik ook ...... een kuurtje lijkt me wel interesant...maar ik heb daar geen ervaring mee.....
man je bent echt als kool gegroeid!!! 11 kilo in 4 maanden is echt veel. Je zal nu wel effe tegen een plateua aanlopen maar je moet nog geen anabolen gaan gebruiken. Zou eerst eens creatine gebruiken om je lichaam weer proberen aan te zetten tot weer wat kilos aankomen. En gewoon goed doorblijven eten.
dat is een serieuse verandering op 4 maanden 11kg bijkomen, je voelt jezelf direct een stuk groter, zoals de andere zeggen blijf van de as nog een paar jaren af je kan naturel nog veel bereiken maar geen 11 kilo in 4 maanden meer het zal nu iets trager gaan.
Ja het is nu alsof het stopt en moeilijker gaat.... heb nu een streven om naar de 80 te gaan.....
ik heb creatine, en ook hmb..... ik had eerst altijd die shakes van performance....pro mass.... hele goede 4 shakes per dag..
Ik heb nu eens die van Super mass 3200 geprobeerd omdat daar de 3 eiwitten in zitten en goed schijnt te zijn.... nu een week gebruikt...... en wat denk je..... bijna weer een kilo erbij..... uiteraard met hmb ....... geeft echt het gevoel dat je wat meer kunt... en weer wat zwaarder gaat.....dus....
Conclusie: Ik denk dat er mensen zijn die te snel denken ïk groei niet meer"....... terwijl je toch wel degelijk verder kunt... en te snel aan de AS gaan.... ik heb nu een grote pot besteld....en ben wel weer ff zoet ermee.... Ik las trouwens verder dat tribulus dus niet echt spiergroeiend werkt... wat er wel word geschreven..... (ja in je broek) .... Ik blijf jullie volgen. Maar ik ben er nog lang niet... en hoop naar die 80 te kunen gaan......
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment