Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
5 gram is trouwens geen 1 theelepel maar eerder 1 eetlepel.
ik woog het net op een weegschaaltje, pas na 4 of 5 theelepeltjes kwam die op 5 gram.
en is een oplaadfase overrated of wel echt nodig?
niet nodig, en hangt af van welke soort theelepels je hebt
Dus als ik het goed begrijp, je kan zo lang crea innemen als je wilt. Ook op niet trainings dagen innemen. Met een minimum van 5 gram per dag.
Dan heb ik zelf een vraagje, ik gebruik zelf cellmass nt, bedoelt als pwo, maar jij vindt het dus beter om zoiets in te nemen voor training. Of bedoel je creatine in ze pure vorm voor training?
dus elke ochtend 5 gram bij het ontbijt.
en elke trainingsdag 5 gram gelijk na de training MET snelle suikers nemen ?
en dan op trainingsdagen ook nog sochtens of ?
dus elke ochtend 5 gram bij het ontbijt.
en elke trainingsdag 5 gram gelijk na de training MET snelle suikers nemen ?
en dan op trainingsdagen ook nog sochtens of ?
op trainingsdagen, uur voor training en direct na training samen met je whey shake en dextrose.
op niet trainingsdagen gwn 5 gram in de ochtend.
dit werkt voior mij perfect.
Ik gebruik Creatine cee.
Deze heeft geen oplaadfase en houdt geen vocht vast..
Het is wel verschrikkelijk zuur qua smaak dus zeker met dextrose erbij nemen of in applesap.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment