Afgelopen maandag was ik aan het trainen, ik ben nu in mijn 4e week van mn 1e kuur en verhoog iedere week mijn grenzen qua gewicht. Normaal was ik met chestpres nog niet hoger geweest dan 80 kilo, maar probeerde nu 2x100 kilo te doen.
Ik moest echt alles op alles zetten, mijn hoof liep rood aan en mijn ogen vielen bijna uit mijn hoofd en ineens krijg ik me toch een steek in me hoofd!! Echt niet normaal ik viel bijna flauw.
Ik moest toen een kwartier op de grond liggen en niet meer trainen die dag.
Volgende dag ging ik mijn schouders doen en wat denk je? gelijk bij de eerste oefening (lichte oefening, opwarmen) komt gelijk die steek weer terug.
De rest van de week heb ik dus op aanraden van mijn begeleider niet meer getraind en volgende week begin ik weer.
Ik ben wel erg bang dat die steek weer terug komt. Ik voelde hem alleen in het linker deel van mijn hoofd.
Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt en wat doe je eraan ??
Grt,
Jesse
Ik moest echt alles op alles zetten, mijn hoof liep rood aan en mijn ogen vielen bijna uit mijn hoofd en ineens krijg ik me toch een steek in me hoofd!! Echt niet normaal ik viel bijna flauw.
Ik moest toen een kwartier op de grond liggen en niet meer trainen die dag.
Volgende dag ging ik mijn schouders doen en wat denk je? gelijk bij de eerste oefening (lichte oefening, opwarmen) komt gelijk die steek weer terug.
De rest van de week heb ik dus op aanraden van mijn begeleider niet meer getraind en volgende week begin ik weer.
Ik ben wel erg bang dat die steek weer terug komt. Ik voelde hem alleen in het linker deel van mijn hoofd.
Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt en wat doe je eraan ??
Grt,
Jesse
Comment