Boverarmen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boverarmen

Hallo,

ik train nu al zo'n 5 jaar vrij serieus. Ik heb redelijk dikke armen vanaf de zijkant gezien maar vanaf de voorkant gezien zijn ze niet echt dik. Het is verhoudingsgewijs niet helemaal zoals ik het hebben wil zeg maar. Heeft iemand tips om mijn armen vanaf de voorkant gezien dikker te krijgen??

B.v.d.

Mooie eerste post

Meer massa.

Comment

Koop een lachspiegel En voor de rest gewoon door trainen totdat ze groot genoeg zijn...
      The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

Zo zijn je armen gewoon opgebouwd, je biceps staat vanvoor op je arm dus als je er recht op kijkt ziet het er smal uit. Gewoon blijven doortrainen...
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Dat is volgens idd bijna niet weg te trainen. Zie zelfs bij hele gespierde mensen zie je dat wel.. Omdat er geen spieren zitten moet je er een grotere vetlaag op zien te krijgen denk ik :P

Comment

squatten
            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by wzoet View Post
              squatten
              en dan?

Comment

squatten helpt enkel tegen aids, niet om je bovenarmen dikker te krijgen
                Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Train je Ă¼berhaupt meer dan alleen je boverarmen?
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

5 jaar serieus?? zou je toch wel al grote arm moeten hebben, lijkt me..
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ik adviseer(wetenschappelijk bewezen), je eigen ochtend urine te drinken, zodra je dit doet en je drink tegelijker tijd een eiwit shake en dan 3 happen droge pindakaas + 1 beschuitje en dan zo snel mogelijk doorslikken.

Onderzoek heeft aangetoond dat hierdoor de amino peptiden die circuleren in allerlei soorten voedsel dan beter worden op genomen door de darmwand waardoor er dus meer BCAA's in je bloedstroom worden opgenomen en je dus meer spiermassa bewerkstelligd en dus bredere biceps ontwikkeld eveneens krijgje er een pomp vanjewelste van en dus zijn preworkout supplementen voortaan verleden tijd... en dit alles door simpel onderzoek.

Succes en post een paar pics van je resultaten.

Groetjes,
                      No Pain No Gain

Comment

Originally posted by SuPraDynN View Post
                        Ik adviseer(wetenschappelijk bewezen), je eigen ochtend urine te drinken, zodra je dit doet en je drink tegelijker tijd een eiwit shake en dan 3 happen droge pindakaas + 1 beschuitje en dan zo snel mogelijk doorslikken.

Onderzoek heeft aangetoond dat hierdoor de amino peptiden die circuleren in allerlei soorten voedsel dan beter worden op genomen door de darmwand waardoor er dus meer BCAA's in je bloedstroom worden opgenomen en je dus meer spiermassa bewerkstelligd en dus bredere biceps ontwikkeld eveneens krijgje er een pomp vanjewelste van en dus zijn preworkout supplementen voortaan verleden tijd... en dit alles door simpel onderzoek.

Succes en post een paar pics van je resultaten.

Groetjes,
                        No Pain No Gain
                        Jij hebt ook aardige resultaten in je foto zo te zien!
                        Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                          Jij hebt ook aardige resultaten in je foto zo te zien!

Comment

Nou ik geef de pijp aan Maarten als je het niet erg vind!!
                            Last edited by HiddeKoomen; 07-09-2010, 16:21.

Comment

Originally posted by gleke View Post
                              5 jaar serieus?? zou je toch wel al grote arm moeten hebben, lijkt me..
                              Ze zijn ook groot zat!! Maar ik heb het over "verhoudingsgewijs"!! Ff beter lezen man!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X