hoeveel kilo verschil front squat met back squat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoeveel kilo verschil front squat met back squat

bij mij dik 100 kilo bij jullie?

?????

Comment

het is een vraag die niemand boeit dus je kan ook geen antwoord verwachten.

Comment

170 parallel back squat vs 130 full front squat, alleen die back squat is wel erg lang geleden
        Groeten

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          het is een vraag die niemand boeit dus je kan ook geen antwoord verwachten.
          Originally posted by Revius View Post
          170 parallel back squat vs 130 full front squat, alleen die back squat is wel erg lang geleden
          geen antwoord verwachten hé fallus

Gewone Squat (back) 90 en front 75, verschilt niet veel, ma is ook niet veel gewicht ^^

Comment

180kg frontsquat tov 2x215 squat? Zal dus iets van 40kg verschil zijn.
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

en wat is het doel, maar vooral het nut van dit topic?
              LET'S GET NASTY YATES!!!
              COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Originally posted by freshhh View Post
                kijken hoeveel het verschilt tussen front en back.

is toch nuttig

Comment

Originally posted by freshhh View Post
                  misschien is hij hier benieuwd naar? zoals jij naar allerlei hopeloze vragen over AAS
                  Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                    misschien is hij hier benieuwd naar? zoals jij naar allerlei hopeloze vragen over AAS
                    mmm hopeloze vragen over AS? ik denk als je over medicijnen praat er geen enkele vraag hopeloos is. en als je dan tog kijkt naar mijn posts en threads (zul je ongetwijfeld gedaan hebben) dan zie je dat mensen gewoon serieus reageren, dus zeg me wtf is er hopeloos? hier in dit topic is dat de post die ik gequote heb, dat kan ik je wel vertellen

de reden wrom ik dit vraag aan ts en in het algemeen is omdat gewicht niet belangrijk is voor een bb'r, in tegenstelling tot een PL'er
                    LET'S GET NASTY YATES!!!
                    COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

was een verkeerde verwoording, mijn excuses, bedoelde gewoon dat je veel topics opent met allerlei vragen etc.
                      niet erg, net zo min als dit topic
                      Groeten

Comment

40 kg verschil maar bij sommige? dat kan nooit kloppen kijk maar naar de pros die squatten met 320 of meer en doen front squats met 200 - 220 kilo

verschil is echt veel groter dan 40 kilo dat kan gewoon niet

Comment

ligt aan je uitvoering he

volgens mij is de back squat van adon1s full (toch?) en van mij bijv is me back squat al echt lang geleden, denk 5 maanden
                          Groeten

Comment

mijn e-back squat is ook 100 kg zwaarder dan m'n e-front squat
                            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

bij is het verschil zo 60 kilo
                              DUNAMIS KABUL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X