hoeveel kilo verschil front squat met back squat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    ligt aan je uitvoering he

volgens mij is de back squat van adon1s full (toch?) en van mij bijv is me back squat al echt lang geleden, denk 5 maanden
    Ze zijn allebei full hoor. De reden dat mensen er niet veel op pakken in vergelijking met back squat komt denk eerder doordat mensen hem nooit consequent pakken. Ik zie eigenlijk nooit schema's voorbij komen waar hij als basisoefening gepakt wordt..?
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
      Ze zijn allebei full hoor. De reden dat mensen er niet veel op pakken in vergelijking met back squat komt denk eerder doordat mensen hem nooit consequent pakken. Ik zie eigenlijk nooit schema's voorbij komen waar hij als basisoefening gepakt wordt..?
      ja dat bedoel ik, dat ze allebei full zijn en daardoor het verschil minder dan vergeleken met een parallel squat
      Groeten

Comment

als ik op beide zou toppen, gaat de frontsquat het wel winnen
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
          40 kg verschil maar bij sommige? dat kan nooit kloppen kijk maar naar de pros die squatten met 320 of meer en doen front squats met 200 - 220 kilo

verschil is echt veel groter dan 40 kilo dat kan gewoon niet
          dan moet jij eens wat meer opletten. Er zijn genoeg gewichtheffers die setjes met 320kg front squat doen en 350kg back full squat doen.

zelfs voor een powerlifter is dit topic nutteloos. Als je over squat praat heb je tig verschillende vormen. High bar en full squat, low bar en paralel squat e.d. allemaal squat varianten. Is net zoals met dat domme topic met hoe vaak iemand 100kg kan pressen terwijl er voor hand niet eens wordt vastgesteld met welke techniek.

En ik doe niet eens front squats omdat ik ze nutteloos vind. Geef mij maar de Zercher Squats waarbij je het gewicht in je armen draagt en de front squat doet. Dan doe ik 1x180kg terwijl ik 1x210kg back squat heb. Dus dat verschil is zelfs maar 30kg.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            dan moet jij eens wat meer opletten. Er zijn genoeg gewichtheffers die setjes met 320kg front squat doen en 350kg back full squat doen.

zelfs voor een powerlifter is dit topic nutteloos. Als je over squat praat heb je tig verschillende vormen. High bar en full squat, low bar en paralel squat e.d. allemaal squat varianten. Is net zoals met dat domme topic met hoe vaak iemand 100kg kan pressen terwijl er voor hand niet eens wordt vastgesteld met welke techniek.

En ik doe niet eens front squats omdat ik ze nutteloos vind. Geef mij maar de Zercher Squats waarbij je het gewicht in je armen draagt en de front squat doet. Dan doe ik 1x180kg terwijl ik 1x210kg back squat heb. Dus dat verschil is zelfs maar 30kg.
            je gaat nu tog niet janke ?

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
              je gaat nu tog niet janke ?
              dan moet je wel wat meer doen wil ik gaan janken.
              jij moet eerst maar eens leren fatsoenlijke vraagstellingen te deponeren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X