Bier schadelijk op trainingsdag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bier schadelijk op trainingsdag?

Ik vroeg me af als ik 's middags heb getraind en ik ga 's avonds na de stad paar biertjes drinken.....is dit dan schadelijk?
    September 2010! There we gooooooo!!!
    No Rollbacks!

ja, je zorgt dat je niet het maximale uit je training haalt.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

is het schadelijk om na een wandeling aan het strand met 'goeie zeelucht' paar sigaretten te roken??
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

maakt het uit als ik nadat ik 30 minuten hard heb gelopen een bord patat en 3 frikadellen opeet?

Comment

Originally posted by woutey View Post
          Ik vroeg me af als ik 's middags heb getraind en ik ga 's avonds na de stad paar biertjes drinken.....is dit dan schadelijk?
          Je haalt niet het maximale resultaat uit je training. En daarnaast wat zijn een paar biertjes? 2 glazen van 0,2 liter? 2 glazen van 0,5 liter?

Comment

kun je beter niet trainen als je wilt drinken.
            beetje zonde van je tijd.

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
              maakt het uit als ik nadat ik 30 minuten hard heb gelopen een bord patat en 3 frikadellen opeet?
              Als je een buik wilt houden niet

Originally posted by Tommyy View Post
              Je haalt niet het maximale resultaat uit je training. En daarnaast wat zijn een paar biertjes? 2 glazen van 0,2 liter? 2 glazen van 0,5 liter?
              4 Glazen van 0,33

Originally posted by gleke View Post
              is het schadelijk om na een wandeling aan het strand met 'goeie zeelucht' paar sigaretten te roken??
              Schadelijk voor de natuur

Originally posted by dynobet View Post
              ja, je zorgt dat je niet het maximale uit je training haalt.
              Dankjewel

Maar bedankt voor de reacties Kunt beter het zekere voor het onzekere nemen he
              September 2010! There we gooooooo!!!
              No Rollbacks!

Comment

Er gaan tegenwoordig redelijk wat onderzoeken de ronde waar bier/alcohol helemaal niet zo 'duivels' is als vele het hier voorstellen, het verlaagde testosteron gehalte zou te verwaarlozen zijn en het zou daarbij helpen voor insulinegevoeligheid.

Dit is nu natuurllijk maar het ééne onderzoek tegenover het andere, maar om nu allemaal zoals papegaaien direct te beginnen dat je je tijd verdoet als je je daarna iets van bier drinkt is ronduit belachelijk.

Originally posted by woutey View Post
                Maar bedankt voor de reacties Kunt beter het zekere voor het onzekere nemen he
                Ach ge kunt het zo bekijken, ik fitness om meer van het leven te genieten, ik leef niet om meer te fitnessen.
                Last edited by crescere; 16-09-2010, 18:03.

Comment

het enige wat iets toevoegt is zo'n donker en onbewerkt mogelijk bier. En dan 2-3 glazen in een week. Dus niet ladingen bier en al helemaal niet van dat bewerkte spul. Rode wijn idem. Paar glaasjes in de week is goed als je het goede spul hebt.

Comment

Originally posted by crescere View Post
                    Er gaan tegenwoordig redelijk wat onderzoeken de ronde waar bier/alcohol helemaal niet zo 'duivels' is als vele het hier voorstellen, het verlaagde testosteron gehalte zou te verwaarlozen zijn en het zou daarbij helpen voor insulinegevoeligheid.
                    En het herstel? Aangezien dat het grootste punt is lijkt me zo.

Een onderzoek wat gefinancierd wordt door Heineken zal totaal andere kanten van het onderzoek naar buiten brengen, dan een objectief onderzoek.

Maargoed, er zijn ook gewoon meer betalers die baat hebben bij een bepaalde uitslag, dan bij een objectieve uitslag.

Als het al iets toevoegd, is het in ieder geval niet de alcohol die daar voor zorgt.
                    Dat is net als zeggen dat aardbeien gezond zijn, en dan maar een lading ijs met siroop en een paar aardbeien eten.

Comment

Ik drink bier als PWO. Heb de gains van mijn leven.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                        Je kan het beter tijdens ontbijt nemen.. de carbs worden gebruikt als energy !

Of vult de alcohol je spierglycogeen aan?

Comment

Originally posted by gleke View Post
                          Geen vergelijking gast. Sigarettenrook is niet direct negatief voor spiergroei, alcohol verneukt je proteinesynthese en daarnaast is het ook nog eens test-verlagend.
                          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                            So true, bier heeft niet voor niks een GI-waarde van 110!
                            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Zingend trainen maahaaahaaaa

Yoldie Doldie Dol
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X