Welk apparaat het beste voor billen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welk apparaat het beste voor billen?

Op de sportschool zoek ik een oefening die het meest effectief is voor de billen.
    Omdat ik nu (nog) op apparaten train, vraag ik me af welk apparaat dit dus is.
    Ik ben dit jaar afgevallen én meer gaan trainen, maar qua billen is er niet veel meer over en het mag graag weer iets voller tonen.
    Alvast bedankt!
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

squatten
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Dat is zonder apparaat toch?
      Volgens mijn instructeur (en ik luister braaf als beginnertje) wil hij eerst een poosje apparaten doen (nu nog een week ofzo) en dan uitbreiden.
      Maar ik wil eigenlijk nu graag die oefening voor billen toevoegen.
      Vandaar dat ik om een apparaat vraag wat het kan.
      Ik heb er eentje bijgekregen maar die is volgens mij effectiever voor mijn hampstrings dan voor mijn billen.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        squatten
        En ik maar denken dat jou lunges daar magisch voor waren lol
        You can be part of my meal tonight.

Comment

deadliften en squaten
          Mind is everything.

Comment

indd (hack)squatten.
            of als het echt n machine moet zijn: abductor machine
            LET'S GET NASTY YATES!!!
            COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

low box squats

doe het en ervaar een week pijn aan je aars alsof er een 50mm massief stalen buis in je reet is geduwd
              Groeten

Comment

Fullsquats, front of back

Walking lunges

Elevated deadlifts hebben me ook wel eens last gegeven, maar niet zoveel als die eerste 2
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

- low pully: Met je gezicht ernaar toe gaan staan, pully aan je voet bevestigen en naar achteren halen.
                  - leg extention: op handen en knieen voor de leg extention zitten, een voet tegen het pad aanzetten en naar achteren schoppen.

Je hebt er ook speciale apparaten voor, maar geen idee hoe deze heten. Overigens sluit ik me bij de andere aan, lunges of squaten is beter... en dat ene weekje? Je hoeft niet meteen een wereldrecord te vestigen qua gewicht.
                  "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Leg press en dan je voeten hoog geloof ik

Comment

Originally posted by Revius View Post
                      low box squats

doe het en ervaar een week pijn aan je aars alsof er een 50mm massief stalen buis in je reet is geduwd

Ehm...........ik bedoelde meer de bilspieren en niet de binnenkant van het e.e.a ......................

Comment

ow was een grapje, maar low box squats was wel serieus
                        Groeten

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
                          En ik maar denken dat jou lunges daar magisch voor waren lol
                          Voor mij is het de ultieme oefening.....Walking lunges dan wel te verstaan, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nauwelijks squat.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            ow was een grapje,

Joh!

Comment

Voor stevigere billen moet je sterkere glutes ontwikkelen. En dat doe je met oefeningen waarbij je de hamstrings traint. Enige apparaat waar je wat aan kan hebben is staand leg curls, maar dat apparaat slaat nergens op als je er over nadenkt. Dus je moet dan toch aan de losse gewichten zoals squat en deadlift varianten met eventuele hip thrusts er bij.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X