shit ik krimp, wat zou jij doen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ed1980 View Post
    is misschien goed om wekelijks, of 4-daags je laten wegen op zo`n ding dat ook je vocht, vet% enzo laat zien
    Nee is niet goed, dat leidt je heel erg af van je lange termijn doelen.
    Gewoon hard trainen en goed eten, dan veel in de spiegel kijken en op je VVM groei en vet letten.

Alleen als je goed gewicht en voeding kan loskoppelen van elkaar dan zou je veel op de weegschaal kunnen gaan staan.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by robin187 View Post
      sorry jongens dat ik het hier vraag maar hoe begin ik een discussies want ik heb een vraag ik heb een kuurtje van een 6weken 750mg test en 500mg deca is naa kuren echt nodig raak ik dan alles kwijt wat ik gewonnen heb nog maals sorry dat ik het door je discussies doet gr robin

Je moet die vraag stellen in de AAS sectie.
      Nakuur is persoonlijke keuze. Net zoals een hooggedoseerd kuurtje van 6 weken........De meesten doen wel een nakuur, echt nodig is het niet. Ik doe ook niet. Had laatst ballen zo klein als knikkertjes en zijn nu weer stukken groter, het herstelt gewoon.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by robin187 View Post
        sorry jongens dat ik het hier vraag maar hoe begin ik een discussies want ik heb een vraag ik heb een kuurtje van een 6weken 750mg test en 500mg deca is naa kuren echt nodig raak ik dan alles kwijt wat ik gewonnen heb nog maals sorry dat ik het door je discussies doet gr robin
        Lees de regels, dan weet je waarom je geen discussie in de juiste sectie kan starten.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X