Voor de spiegel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voor de spiegel

Sinds mijn schemaatje is uitgebreid moet ik dus ook met losse gewichten voor de spiegel trainen.
    En oh ja, ik heb best een grote mond, maar ik zeg eerlijk dat ik me best opgelaten voel. Omdat ik a) de enige vrouw ben b) ook nog "op leeftijd" c) ik het gevoel heb dat ik de aldaar trainende heren in de weg sta.

Natuurlijk ga ik onverdroten door en trek een hoofd waarbij je mijn opgelaten gevoel helemaal niet ziet, maar toch.
    Ik vroeg me dus af.......vinden de heren het inderdaad een beetje storend als daar een vrouw staat (met natuurlijke in mijn geval minimale gewichten ) en aan de dames hier, hebben jullie daar ook last van of zit het gewoon in mijn hoofd?

Ben benieuwd!!
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Maakt me niet uit, tijdens t rusten beetje gluren enz

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
      Maakt me niet uit, tijdens t rusten beetje gluren enz
      Ben ik mee eens
      in mijn geval, vind het zelf meer motiverend als er enkele jonge meisjes staan
      -mist soms wel de oude goeie healthcenter tijd-
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

haha, ja, zo'n reactie kon ik verwachten.
        Maar je zou naar mij vast niet gluren, ik ben een moeder, he.
        Daarom voel ik me misschien juist opgelaten, vroeger zou ik vast stiekem zijn gaan flirten ofzo of gaan gluren inderdaad en nu dus niet meer. Hartstikke jonge gasten daar.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

mogen geen vrouwen bij ons trainen
          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
            mogen geen vrouwen bij ons trainen

Waarom niet? Serieus benieuwd naar!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
              Revius niet te serieus nemen .

Ik vind het niet erg, mits ze niet in de weg lopen. Tegenwoordig zie ik jongetjes en meisjes van 12 komen trainen.. word steeds jonger

Comment

Nee hoor zolang ze gewoon der oefening correct doet

Comment

Originally posted by gameface View Post
                  Revius niet te serieus nemen .

Ik vind het niet erg, mits ze niet in de weg lopen. Tegenwoordig zie ik jongetjes en meisjes van 12 komen trainen.. word steeds jonger
                  is geen grap

is een ladies gym om de hoek
                  Groeten

Comment

Originally posted by gameface View Post
                    a) Ik vind het niet erg, mits ze niet in de weg lopen.
                    b) Tegenwoordig zie ik jongetjes en meisjes van 12 komen trainen.. word steeds jonger
                    a) en wanneer lopen ze dan in de weg? Als ze net iets willen doen wat jij ook wil doen of als ze voor je beeld gaan staan of wat?

b) Dan maar liever dames van rijpere jaren zeker, gf!!

Comment

a) en wanneer lopen ze dan in de weg? Als ze net iets willen doen wat jij ook wil doen of als ze voor je beeld gaan staan of wat?

b) Dan maar liever dames van rijpere jaren zeker, gf!!
                      Als ze maar wat aankloten en dan doen wat ik wil doen. Als ze serieus trainen, wacht ik wel ff.. geen probleem.

Het is ook een lust voor het oog hoor..

Comment

Daarom voel ik me misschien juist opgelaten, vroeger zou ik vast stiekem zijn gaan flirten ofzo of gaan gluren inderdaad en nu dus niet meer. Hartstikke jonge gasten daar.
                        Ik wacht nog op een reactie van Osterich of Roelinho, had wel meer verwacht van Gameface en Revius maargoed.

OT: Ik vind het jammer dat er praktisch geen vrouwen bij ons krachttrainen maar alleen maar beetje bij die apparaten lopen hannisen en cardio-en. Als er een vrouw in de krachthoek komt heb ik altijd de hoop dat ze naar het squatrek loopt maar vaak pakt ze dan wat dumbells om of te gaan dumbell pressen of om weer weg te lopen om buik te gaan doen ergens anders.

Denk dat de vrouwen zich afgeschrikt voelen omdat ze de enige zijn ofzo.

@ gameface, dus jongens/mannen die trainen mogen wel in de weglopen of? vanwaar dat onderscheid?

Comment

milfff,

je loopt in de weg als je bijv precies voor mijn bankje lateral raise gaat doen ofzo en ik de spiegel niet meer zie

Comment

Originally posted by STED View Post
                            Ik wacht nog op een reactie van Osterich of Roelinho, had wel meer verwacht van Gameface en Revius maargoed.

OT: Ik vind het jammer dat er praktisch geen vrouwen bij ons krachttrainen maar alleen maar beetje bij die apparaten lopen hannisen en cardio-en. Als er een vrouw in de krachthoek komt heb ik altijd de hoop dat ze naar het squatrek loopt maar vaak pakt ze dan wat dumbells om of te gaan dumbell pressen of om weer weg te lopen om buik te gaan doen ergens anders.

Denk dat de vrouwen zich afgeschrikt voelen omdat ze de enige zijn ofzo.

@ gameface, dus jongens/mannen die trainen mogen wel in de weglopen of? vanwaar dat onderscheid?
                            Nee hoor.. zelfde verhaal. Maar ze vroeg naar vrouwen.. niet naar mannen.

Comment

Natuurlijk gluren we naar jou Beaudien.. Ik denk mensen zich niet meer aan jou irriteren dan aan een ander, als er iets bezet is maakt het mij echt niet uit of dat een ecto, een vrouw of een bruut is. Het is altijd iets irritant. Ik vind het juist wel stoer als een vrouw traint. Maak je je er echt zo druk om?
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X