goed op weg, qua voeding??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goed op weg, qua voeding??

Hoi!

Ik ben een vrouw van 33 jaar en train nu 2 jaar lang 3x per week. 2x kt en 1 spinningles. Spieren aardig aangezet nu. Nieuw doel is vetverbranden om zo meer spierdefinitie te krijgen. Zit vrij hoog qua vetpercentage 31 % lengte 1.70 gewicht 71 kg. Lijkt dit voedingsschema wat voor mijn doel??

7.00

Magere kwark 200 gram
    Muesli 40 gram

10.00

Volkoren brood 1 snee
    Boter light
    Achterham 1 plak

12.00

Whey shake chocola 1 scoop
    Magere melk 1 glas
    Lijnzaadolie 1 eetlepel
    Makreelfilet gegrild in olie 75 gram
    Rauwkostsalade
    Noten 20 gram

14.30

Volkoren brood 1 snee
    Boter light
    Kipfilet 50 gram
    Appel 1 stuk

17.30

Roerbakgroenten 200 gram
    Rivierkreeftjes 100 gram

20.00

Magere kwark 300 gram

wat is je kcal behoefte per dag. hoeveel kcal, koolhydraten, eiwitten en vetten krijg je binnen met dit schema? (in totaal en per maaltijd) als je die info geeft, kunnen we zeggen of je schema goed of niet goed is.

verder is het ook handig om aan te geven wanneer je traint (tussen welke maaltijden). succes
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik heb via een voedingsforum gezien dat ik zo 32% eiwitten 28% kh en 38% vetten binnen krijg. Volgens mij zit ik met vet wel hoog, alhoewel het voornamelijk gezonde vetten zijn.
      Ik train altijd 's morgens tussen 8 en 10.
      Ik vind het trainen erg leuk, maar probeer nu wat meer op voeding te letten, en hoop dat ik langzaam vet verbrand en spieren behoud.
      Ik heb een kt schema van de instructeur gekregen. Het begint met 15 herhaling en gaat naar 8 herhalingen, waarbij het gewicht omhoog gaat. Alle grote spiergroepen komen aan bod. Daarna altijd nog 20 min op de hardloopband.
      Heb nu het idee al breder te worden met vetlaag erop zodat spieren (vooral benen) niet te zien zijn.
      Heb ook al heel veel info via de sticky's gelezen, heb veel steun aan deze site!

Comment

oh jah... vergeet ik nog te vermelden. Mijn energiebehoefte ligt rond de 2100 kcals op onderhoud. De lijst die ik opgaf bevatte ongeveer 1700 kcals. Volgens mij nog iets te weinig voor een trainingsdag. Ik denk op de dagen dat ik train rond de 2100 kcals moet gaan zitten en op niet trainingsdagen rond de 1700 kcal.

Comment

per maaltijd zal ik nog ff kijken daar heb ik nl geen idee van..

Comment

Lust je brinta?, dan zou ik dat vervangen voor de kwark. De muesli zou ik er dan uithalen en er dan een banaan of appel in de plaats doen. Fruit altijd eve in de ochtend

Comment

mmm.. jahoor ik lust best brinta, of havermout, is dus ook een goed ontbijt. En dan 's morgens dus ook fruit.. Ik ga het proberen, thnx voor je reactie!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X