"zwangere" bodybuilders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "zwangere" bodybuilders

Hallo

Ik vond op youtube het volgende filmpje:

YouTube - Pregnant BODYBUILDERS

Hoe komt het dat ze zo'n bolle buiken hebben? Is dit door een te grote spiermassa aanwezig in de buik?

Alvast bedankt!

Overmatig gebruik van HGH schijnt de oorzaak te zijn van groeiende organen, waaronder voornamelijk de darmen.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Het ziet er in ieder geval niet uit.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ziet er zeker niet uit, kijk die buiken.
        Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

kevster gh heeft er niks mee te maken , het is slin abuse

Comment

Ik dacht ook altijd dat het door de HGH kwam. Omdat niet alleen je spiercellen groeien maar ook je botten en organen.
            Kan het mis hebben maar dacht het echt zo.
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

wat een freakshow jongen ...

Comment

Het is niet alleen de HGH, ook AAS werken er aan mee.
                Het is voor een groot deel de darmen, maar ook de inhoud daarvan.
                De buikspieren zijn ook meestal overontwikkeld. De spier wordt niet meer binnen gehouden door de pezen.

Mijn buik is ook al jaren bol, en dat was van ooit lang geleden met slechts 1 klein kuurtje stromba in combi met veel en zwaar buiktrainen met veel en goed eten.
                Groeide als kool destijds. Was dan ook een stuk groter dan nu.
                Ik moet iig dus ook niet mijn buik trainen als ik straks goed op een C of B wedstrijd wil staan.
                Last edited by marnop; 15-10-2010, 13:13.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Het is niet alleen de HGH, ook AAS werken er aan mee.
                  Het is voor een groot deel de darmen, maar ook de inhoud daarvan.
                  De buikspieren zijn ook meestal overontwikkeld. De spier wordt niet meer binnen gehouden door de pezen.

Mijn buik is ook al jaren bol, en dat was van ooit lang geleden met slechts 1 klein kuurtje stromba in combi met veel en zwaar buiktrainen met veel en goed eten.
                  Groeide als kool destijds. Was dan ook een stuk groter dan nu.
                  Ik moet iig dus ook niet mijn buik trainen als ik straks goed op een C of B wedstrijd wil staan.
                  Ik dacht toenet gezien te hebben dat iemand, iemand anders beschuldigt van opmerkingen die kant nog wal raken.

De spier word niet meer binnen gehouden door de pezen? Je bent waarschijnlijk gewoon te vet.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                    De spier word niet meer binnen gehouden door de pezen? Je bent waarschijnlijk gewoon te vet.
                    Hoeft niet per se vet te zijn dombo. Klein voorbeeldje om meteen je steeds vaker komende idioterie tegen te spreken. Als je bulkt zit je maag vol. maagwand rekt uit. je eet nog meer. en uiteindelijk steekt de maag, bovenkant buik, ook uit omdat het vol is en naar buiten uitsteekt of je nu vet bent of niet.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Hoeft niet per se vet te zijn dombo. .
                      Bij Kevster wel dan heb je teveel vet aan de binnenkant terwijl de buitenkant onder de 10% zit.
                      Hij heeft er ws ook nooit van gehoord dat pezen zelfs zouden kunnen scheuren of dat niet iedereen de zelfde sterkte in de pezen heeft die het zooitje bij elkaar houden.

Dus nope dombo, de blokken waren goed te zien bij mij, maar de buik blijft bol.
                      Heeft geen reet met vet te maken. De Mr O atleten op de video staan ook allen (ver) onder de 10%.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dit ziet er 10.000x beter uit idd.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          de blokken waren goed te zien bij mij, maar de buik blijft bol.
                          Dit geluk heb ik ook. Lijkt wel of ik een bierpens heb, maar dan met zichtbare abs.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

falstyr valt me op dat je vaak niet al te beleeft bent tegen mede bn`ers, en het schijnt ook te komen doordat je botten, onderandere je ribben maar gemaakt zijn voor een bepaalde hoeveelheid spierd, dus als je onnatuurlijk groot word, kan je lichaam niet alles meer ondersteunen en word het niet meer mogenlijk om je buik in te houden.

Comment

Ik had ongeveer 5-6 maandjes geleden ook een ronde bolle buik met goed zichtbare abs erop.

2 maandjes later had ik een platte buik met net zo'n zichtbare abs erop. Ik was gewoon te vet. Misschien niet subcutaan, maar wel te vet.

Keep fooling yourselves, als dat gemoedsrust geeft.
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X