bodybuild wedstrijd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Uhu maar er word niet gecontroleerd
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by koenv91 View Post

Kan wel,....als je wint....YBF is de ene wedstrijd wel en de andere keer weer niet naturell.

Zag net advies deca....leuk, maar doe maar niet als je junior bent.
      Dan liever toch bold, of tren?

Maar ziet er verder goed uit man, squats is dus al hoger dan in je sig? Legpress 400? Kan beter! Moet in je kuur oplopen naar de 500 minimaal. En squats moeten boven de 200 he in setjes!

Lekker knallen.

succes man, gaat goed.!
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

niet erg sportief
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Dat maakt jouw overtreding van het reglement & het karakter (!) van de YBF nog niet acceptabel.

Zou je het fijn vinden om met 10kg extra AAS-spiermassa te winnen van een naturel....? Zo ja: zoek een andere sport.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Denk je dat ze verder niet gebruiken

Comment

En nog wat eens in de 2 jaar mag je doping gebruiken en dit jAar mog het niet volgend jaar wel

Comment

Het gaat niet om wat de rest doet, maar wat je eigen motivatie is om mee te doen. Als je idee is: lekker makkelijk winnen met extra AAS-massa van naturel boi's dan denk ik dat je echt iets anders moet doen.
                Wat de rest doet maakt vrij weinig uit bro.

Hoe kom je aan de wijsheid dat je eens in de 2 jaar doping mag gebruiken? Van wie enzo?
                Vertel!
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

bij ons op de sportschool , zijn mensen die al meerdere malen mee hebben gedaan.

Comment

stop tog met zeiken tegen die jongen , bodybuilding is gewoon een en al drugs, dus ik weet wel zeker dat iedreen op dat podium gebruikt

Comment

Zelfs op "natural" wedstrijden staan gasten die iets gebruikt hebben nu of in het verleden. Tenzij je bij de waardeloze ecto fitness klasse kijkt...een klasse die wat mij persoonlijk beter afgeschaft kan worden.

Comment

succes ik ga je volgen
                        "There is a difference between knowing the path and walking the path."
                        Bruce Lee

Comment

Succes man, ga het volgen.

Comment

Ik wens je in ieder geval veel succes met je komende wedstrijd en je groei en dedication daarvoor.
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Maar ziet er verder goed uit man, squats is dus al hoger dan in je sig? Legpress 400? Kan beter! Moet in je kuur oplopen naar de 500 minimaal. En squats moeten boven de 200 he in setjes!
                              Hoezo dan? Hij zegt toch net dat ie zich volledig wil gaan richten op bodybuilding. Dan doet het er toch niet zo heel veel toe hoeveel kg's er precies aan die stang hangen? 'T gaat er meer om hoe z'n benen er bij staan. Lijkt mij dan toch? Of waar doel je precies op?

Comment

Originally posted by Mister XXL View Post
                                Hoezo dan? Hij zegt toch net dat ie zich volledig wil gaan richten op bodybuilding. Dan doet het er toch niet zo heel veel toe hoeveel kg's er precies aan die stang hangen? 'T gaat er meer om hoe z'n benen er bij staan. Lijkt mij dan toch? Of waar doel je precies op?
                                Lijkt mij ook.. Bodybuilding gaat er toch niet om hoeveel kg's je pakt om te trainen als jij die kg's er maar bijkrijgt..?
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X