Voor welk type fysiek ga je?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voor welk type fysiek ga je?

Nu wil ik het wel eens weten. Voor wat voor fysiek ga je? Het 'buff' type met relatief veel massa, enigzins wat bloated en zo'n 15+% bf en dus niet al te droog, meer richting atletisch/gespierd en het ideale beachboy bf van 10-12%, of gewoon ripped? (5-8% bf).

Ik ga, zeker voorlopig, voor type 1. Gewoon lekker buff. Pas als er sprake is van wat fatsoenlijke kwaliteitsmassa wil ik een overstap maken naar type 2. Uiteindelijk spreekt dat het me het meest aan. Ripped zijn is niet mijn doel. Ik wil het wel een keer ervaren. Lijkt me bruut om te zien hoe ik er dan bij zou staan enzo, maar om er defenitief zo bij te staan, nee. Doe mij maar wat meer massa en een wat hoger bf.
    57
    Buff
    14.04%
    8
    De 'ideale middenweg' atletisch/gespierd
    66.67%
    38
    Ripped
    19.30%
    11
    Owner of the Iron Playground.

Goede verhouding, niet te groot, niet te zwaar.
    Niet te vet, niet ripped.
    Groeten

Comment

ik ga voor de ripped look voor het grootste deel van het jaar. dus ook in de winter lekker droog zijn. hoeft niet constant 6-8% ofzo te zijn, maar tussen de 6-12 het hele jaar met 12 als bovengrens in de winter lijkt me wel een goeie

en natuurlijk lekker groot. wil toch zeker wel een 10 kilo meer spiermassa als wat ik nu heb.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik ga tot medio januari voor buff, dan naar ripped toe werken.

Dyno, als je in de winter op 12 gaat, profiteer er dan gelijk van he, gelijk aan de massa werken.
        Een tijdelijke uitloop naar 12 tot 14% lijkt me voor jou niet zo'n probleem. Je hebt het er snel weer vanaf. Maar reken maar dat je dan GROOT bent/wordt.
        Op 6 tot 8% is het erg moeilijk aan massa werken.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

intressante enquete!

Voor mezelf heb ik meer als doel de gulden middenweg, omdat ik van mezelf weet dat om mezelf echt ripped te krijgen ik op lange termijn te veel toegevingen zou moeten doen. Al is het wel iets dat ik is zou willen bereiken, ook al is het maar tijdelijk.

Ik vind het trouwens ook altijd zo verbazend en intrigerend op dit forum hoezeer doelen verschillen naar gelang van wat men komt. De een vind zichzelf te 'buff' en droomt van die six-pack terwijl die andere magere met zijn six-pack als enigste doel heeft om een massief 'beest' te worden

Comment

hey marnop,

ben idd bezig met het werken aan mijn massa. training en voeding is aangepast om maximaal spiermassa te gainen. Ik maak er geen drama van als mijn vet% iets meestijgt, maar ik zal natuurlijk wel ervoor zorgen dat dit binnen acceptabele grenzen gebeurt. Ben benieuwd hoeveel massa ik erbij kan pakken tot de zomer
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

okee instelling is goed, dus resultaat zal ook goed zijn. Dat ga je redden. Kilo of 5 tot 10 droog er bij moet te doen zijn tot de zomer.

succes man.

Comment

Ik probeer a.s zomer wel tussen de 8-10% te zitten! In de winter ligt dat anders natuurlijk...
                "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Leuk topic.

Ik wil, nu ik jong ben, een mooie beachboy fysiek met 6-8%.. zodra ik 25+ ben zou ik gewoon buff willen zijn. Maar wel met een vp van 12%.

Comment

mensen onderschatten volgens mij 6-8% vaak
                    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                      Ik onderschat het niet.. ik wil het wel.. maar voorlopig zal ik niet onder de 8 komen.. ik denk dat 8-10 wel te doen is met mijn ecto genen.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                        Hoe bedoel je dat? Wat je er voor moet doen om er te komen? Of hoeveel je dan nog overhoud?
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                          Hoe bedoel je dat? Wat je er voor moet doen om er te komen? Of hoeveel je dan nog overhoud?

Ik denk dat beiden vaak onderschat wordt.

Comment

Buff, pas als er flink massa aanwezig is , is het misschien een keer interessant om wat lager in bf te gaan.

Btw welcome back jordy!
                            Mind is everything.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Ik denk dat beiden vaak onderschat wordt.
                              Inderdaad, net zoiets als dat mensen denken dat abs = 8-10%
                              Sommigen hoor, is niet persoonlijk naar iemand gericht
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X