Heeft iemand de oplossing?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Martardt View Post
    maar ik eet 5 a 6 maaltijden per dag en 3200 kcal wat 500 bboven mijn behoefte is?
    wat wil je nou zeggen? dat je niet overtraind kan raken, zolang je maar genoeg eet? dat is echte onzin.

verder ondersteunt slechte voeding je lichaam niet goed genoeg om optimaal te herstellen en presteren. je moet dus ook de juiste dingen eten.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

IK ben nu +- 2 maanden met dit schema bezig.
      En daarvoor ook min of meer non stop getraint,
      ik zeg niet dat ik niet overtraint kan raken? ik bedoel alleen dat het daar denk ik niet aan kan liggen aangezien ik veel eet en goede dingen zoals Volkoren brood kipfilet brinta eieren kwark ongezouten noten groentes vis etc?

Comment

Als je setjes met 60kg benched moet je gewoon meer eten. Je kan natuurlijk een weekje rustig aan doen, maar zoals ik in je log al postte lijkt mij dat je gewoon te weinig eet, hoeveel je nu dan ook zou eten..
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X