Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ben nog herstellende en loop nog bij een fysio me rug gaat aardig de goeie kant op voorderest is alles door de feestdagen afgenomen me armen zijn zelfs veel dunner etc.
je hebt een mooie borst en sixpack goeie biceps ook je lijkt meer op een beachboy wat ook goed is ik bdl t niet als beledeging:P maar je hebt niet echt t lichaam van een bodybuilder nog
je hebt een mooie borst en sixpack goeie biceps ook je lijkt meer op een beachboy wat ook goed is ik bdl t niet als beledeging:P maar je hebt niet echt t lichaam van een bodybuilder nog
Heey Sander,
Ja dit klopt ook wel een beetje krijg het namelijk vaak te horen.
Maar 2011 wordt mijn jaar en ga er met man en macht aanwerken om me lichaam up to date te krijgen .
mijn doel is nog steed om naturel armen van 45 cm te krijgen dus de motivatie is er en natuurlijk niet alleen me armen alles moet dubbel zo op als dat het nu is .
Misschien gaat je rug wel vooruit en komt hij in verhouding met je andere spiergroepen waardoor jij gaat denken dat die andere achterlopen.
Het is wel zeer moeilijk om te beoordelen over je progressie als je je foto's (relatief) snel na elkaar post.
Ik zie bijvoorbeeld bij je biceps double back niet zo heel veel verschil in vergelijking met de foto op pagina 1. Het verschil lijkt me vooral de belichting, alhoewel het inderdaad wel lijkt dat je lats en traps groter zijn geworden.
Misschien gaat je rug wel vooruit en komt hij in verhouding met je andere spiergroepen waardoor jij gaat denken dat die andere achterlopen.
Het is wel zeer moeilijk om te beoordelen over je progressie als je je foto's (relatief) snel na elkaar post.
Ik zie bijvoorbeeld bij je biceps double back niet zo heel veel verschil in vergelijking met de foto op pagina 1. Het verschil lijkt me vooral de belichting, alhoewel het inderdaad wel lijkt dat je lats en traps groter zijn geworden.
Heey Gleke bedankt voor de reactie!
Ja Trapeziums zijn behoorlijk gegroeid .
op de foto is het niet echt goed zichtbaar maar pak nu met stand met 60 kg bijde kanten dus 120+stang ong 140kg langzaam naar boven en beneden is echt pijnlijk moet ik zeggen de dag erop:P Hiervoor deed ik 30kg dumbells dus hele vooruitgan kwa kracht is het zeker .!
ik zal wel over een maandje of 2 weer posten dan is de vooruitgang mss beter te zien!!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment