Denk dat ik een sticky ga creeƫen speciaal voor die voetballertjes hier, wie wilt mij een handje helpen?
spieren vergroten
Collapse
X
-
Ik loop nog steeds rond met het idee voor een soort van 'sticky voor beginners' met al dat soort dingen erin. Maar kom er telkens maar niet aan toe :S
Met een beetje alle veelgestelde vragen van nieuwe leden + alle veelgemaakte fouten, instellingen of gedachtesFear is the mind killer
Comment
-
meeste zijn voetballers maar als er een stukje komt met sportspecifieke trainingen zoals bij voetballers/hardlopers enz plyometrisch trainen bijv.
En daar naast een juist trainingsschema waar sport specifieke oefeningen in zitten.
helaas houden veel clubs heel geheim wat hun krachttraining nu is tenminste ik heb het nog niet kunnen vinden, in Nederland word er nog niet heel veel krachttraining gedaan maar als je naar Engeland kijkt wel en de duitse mannschaft is ook altijd met grote toernooien sterk omdat ze altijd in topconditie zijn met de link dat ze aan krachttraining doen denk ik.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by sf01 View PostIk loop nog steeds rond met het idee voor een soort van 'sticky voor beginners' met al dat soort dingen erin. Maar kom er telkens maar niet aan toe :S
Met een beetje alle veelgestelde vragen van nieuwe leden + alle veelgemaakte fouten, instellingen of gedachtes
@ de TS, met stickes over voeding bedoel ik de stickies die gaan over voeding. Daar staat namelijk in wat je nodig hebt om een voedingschema op te stellen.
Comment
-
-
De spiergroei die getriggerd wordt door squatten is bij lange na niet te vergelijken met die van voetbal. Een logische verklaring daarvoor is dat voetbal cardio is. Alles waarbij je meer dan 20 reps maakt komt het aan op uithoudingsvermogen en niet op kracht (oftewel cardio). Als we bij voetbal voor 1 stap 1 rep nemen, dan is het duidelijk dat het onder cardio valt. Immers, meer dan 20 stappen zullen er wel gemaakt worden. Als squatten correct toegepast wordt, zal er doorgaans niet meer dan 20 reps in 1 reeks gedaan worden en is dus ook vele malen effectiever voor spiergroei. Daarnaast is squatten, in tegen stelling tot voetbal en dergelijke, niet alleen effectief voor de benen, maar ook voor andere lichaamsdelen. Voetballen is dus niet hetzelfde als squatten.Strongman: A sort of equal parts powerlifter, bodybuilder, triathlete and Olympic athlete.
All rolled into one.
Comment
-
Originally posted by Haerden View PostDe spiergroei die getriggerd wordt door squatten is bij lange na niet te vergelijken met die van voetbal. Een logische verklaring daarvoor is dat voetbal cardio is. Alles waarbij je meer dan 20 reps maakt komt het aan op uithoudingsvermogen en niet op kracht (oftewel cardio). Als we bij voetbal voor 1 stap 1 rep nemen, dan is het duidelijk dat het onder cardio valt. Immers, meer dan 20 stappen zullen er wel gemaakt worden. Als squatten correct toegepast wordt, zal er doorgaans niet meer dan 20 reps in 1 reeks gedaan worden en is dus ook vele malen effectiever voor spiergroei. Daarnaast is squatten, in tegen stelling tot voetbal en dergelijke, niet alleen effectief voor de benen, maar ook voor andere lichaamsdelen. Voetballen is dus niet hetzelfde als squatten.
Tuurlijk ga je niet voor elke stap 1rep maken, maar denk maar aan kop duels, schouderduw weg sprinten van je tegenstander enz.
over specifieke krachttraining heb ik het dus over walking lunges, jump lunges met wissel, jump squats, evenwichts oefeningen enz.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postslaat dus weer helemaal nergens op wat je zegt.
Tuurlijk ga je niet voor elke stap 1rep maken, maar denk maar aan kop duels, schouderduw weg sprinten van je tegenstander enz.
over specifieke krachttraining heb ik het dus over walking lunges, jump lunges met wissel, jump squats, evenwichts oefeningen enz.Strongman: A sort of equal parts powerlifter, bodybuilder, triathlete and Olympic athlete.
All rolled into one.
Comment
-
spieren trainen thuis
hallo allemaal!
ik ben een jongen van 15 jaar en wil doodgraag een prachtig gespierd lichaam. ik ben 1.82 meter groot en weeg ongeveer 58 kg. kan iemand my helpen met het vinden van een trainingsschema (voor beginners)? en welke oefeningen kan ik zoal doen om snel resultaat te krijgen?
dankjewel, grtn
Comment
-
Originally posted by yosh_ii View Posthallo allemaal!
ik ben een jongen van 15 jaar en wil doodgraag een prachtig gespierd lichaam. ik ben 1.82 meter groot en weeg ongeveer 58 kg. kan iemand my helpen met het vinden van een trainingsschema (voor beginners)? en welke oefeningen kan ik zoal doen om snel resultaat te krijgen?
dankjewel, grtnStrongman: A sort of equal parts powerlifter, bodybuilder, triathlete and Olympic athlete.
All rolled into one.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-