spieren vergroten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Denk dat ik een sticky ga creeƫen speciaal voor die voetballertjes hier, wie wilt mij een handje helpen?
    Calisthenics / Street workout

Comment

Ik loop nog steeds rond met het idee voor een soort van 'sticky voor beginners' met al dat soort dingen erin. Maar kom er telkens maar niet aan toe :S

Met een beetje alle veelgestelde vragen van nieuwe leden + alle veelgemaakte fouten, instellingen of gedachtes
      Fear is the mind killer

Comment

meeste zijn voetballers maar als er een stukje komt met sportspecifieke trainingen zoals bij voetballers/hardlopers enz plyometrisch trainen bijv.
        En daar naast een juist trainingsschema waar sport specifieke oefeningen in zitten.
        helaas houden veel clubs heel geheim wat hun krachttraining nu is tenminste ik heb het nog niet kunnen vinden, in Nederland word er nog niet heel veel krachttraining gedaan maar als je naar Engeland kijkt wel en de duitse mannschaft is ook altijd met grote toernooien sterk omdat ze altijd in topconditie zijn met de link dat ze aan krachttraining doen denk ik.

Comment

Originally posted by sf01 View Post
          Ik loop nog steeds rond met het idee voor een soort van 'sticky voor beginners' met al dat soort dingen erin. Maar kom er telkens maar niet aan toe :S

Met een beetje alle veelgestelde vragen van nieuwe leden + alle veelgemaakte fouten, instellingen of gedachtes
          Nobel streven, maar je vergeet dat de meesten gelijk hun vragen stellen in een nieuw topic voordat ze ook maar iets hebben gelezen. Er wordt juist zo veel gewezen op de stickies omdat ze het juist niet lezen.

@ de TS, met stickes over voeding bedoel ik de stickies die gaan over voeding. Daar staat namelijk in wat je nodig hebt om een voedingschema op te stellen.

Comment

Ik zou ook wel willen helpen bij die sticky niet dat ik speciaal veel kennis heb, maar ik denk dat ik toch wel een relatief goeie basis kennis bezit..
            Last edited by gleke; 10-12-2010, 15:57.
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

De spiergroei die getriggerd wordt door squatten is bij lange na niet te vergelijken met die van voetbal. Een logische verklaring daarvoor is dat voetbal cardio is. Alles waarbij je meer dan 20 reps maakt komt het aan op uithoudingsvermogen en niet op kracht (oftewel cardio). Als we bij voetbal voor 1 stap 1 rep nemen, dan is het duidelijk dat het onder cardio valt. Immers, meer dan 20 stappen zullen er wel gemaakt worden. Als squatten correct toegepast wordt, zal er doorgaans niet meer dan 20 reps in 1 reeks gedaan worden en is dus ook vele malen effectiever voor spiergroei. Daarnaast is squatten, in tegen stelling tot voetbal en dergelijke, niet alleen effectief voor de benen, maar ook voor andere lichaamsdelen. Voetballen is dus niet hetzelfde als squatten.
              Strongman: A sort of equal parts powerlifter, bodybuilder, triathlete and Olympic athlete.
              All rolled into one.

Comment

Originally posted by Haerden View Post
                De spiergroei die getriggerd wordt door squatten is bij lange na niet te vergelijken met die van voetbal. Een logische verklaring daarvoor is dat voetbal cardio is. Alles waarbij je meer dan 20 reps maakt komt het aan op uithoudingsvermogen en niet op kracht (oftewel cardio). Als we bij voetbal voor 1 stap 1 rep nemen, dan is het duidelijk dat het onder cardio valt. Immers, meer dan 20 stappen zullen er wel gemaakt worden. Als squatten correct toegepast wordt, zal er doorgaans niet meer dan 20 reps in 1 reeks gedaan worden en is dus ook vele malen effectiever voor spiergroei. Daarnaast is squatten, in tegen stelling tot voetbal en dergelijke, niet alleen effectief voor de benen, maar ook voor andere lichaamsdelen. Voetballen is dus niet hetzelfde als squatten.
                slaat dus weer helemaal nergens op wat je zegt.

Tuurlijk ga je niet voor elke stap 1rep maken, maar denk maar aan kop duels, schouderduw weg sprinten van je tegenstander enz.
                over specifieke krachttraining heb ik het dus over walking lunges, jump lunges met wissel, jump squats, evenwichts oefeningen enz.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                  slaat dus weer helemaal nergens op wat je zegt.

Tuurlijk ga je niet voor elke stap 1rep maken, maar denk maar aan kop duels, schouderduw weg sprinten van je tegenstander enz.
                  over specifieke krachttraining heb ik het dus over walking lunges, jump lunges met wissel, jump squats, evenwichts oefeningen enz.
                  Bedankt voor de verbetering
                  Strongman: A sort of equal parts powerlifter, bodybuilder, triathlete and Olympic athlete.
                  All rolled into one.

Comment

benen trainen is meer testosteron dus meer groei, ja je moet benen trainen....

Comment

spieren trainen thuis

hallo allemaal!
                      ik ben een jongen van 15 jaar en wil doodgraag een prachtig gespierd lichaam. ik ben 1.82 meter groot en weeg ongeveer 58 kg. kan iemand my helpen met het vinden van een trainingsschema (voor beginners)? en welke oefeningen kan ik zoal doen om snel resultaat te krijgen?

dankjewel, grtn

Comment

Originally posted by yosh_ii View Post
                        hallo allemaal!
                        ik ben een jongen van 15 jaar en wil doodgraag een prachtig gespierd lichaam. ik ben 1.82 meter groot en weeg ongeveer 58 kg. kan iemand my helpen met het vinden van een trainingsschema (voor beginners)? en welke oefeningen kan ik zoal doen om snel resultaat te krijgen?

dankjewel, grtn
                        http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html
                        All rolled into one.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X