Mythes van BB

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mythes van BB

Bn-ers,

ik moet voor school een rapport schrijven, ik heb gekozen dit over Bodybuilding te doen. Nu wil ik in 1 hoofdstuk ook de mythes en vooroordelen gaan behandelen. Jullie kunnen me hierbij helpen door alle mythes die je ooit gehoord hebt, hier neer te zetten. Mochten de mythes eventueel niet overduidelijk zijn waarom het een mythe is, zet er dan ook even bij waarom het zo is.

voorbeeld:
    je moet niet meer dan 2 a 3 eieren per week eten want dan word je cholesterol te hoog.
    Reden dat het niet slecht is: er zijn 2 soorten cholesterol, LDL en HDL. Eieren verhogen je HDL cholesterol, en dat is een goed cholesterol.

Meer mythes:
    -Van anabolen krijg je nep spieren, bodybuilders zijn daarom ook helemaal niet sterk.
    - als je stopt met bodybuilden, gaan al je spieren hangen en krijg je o.a. hangtieten.

Originally posted by STED View Post
    Meer mythes:
    -Van anabolen krijg je nep spieren, bodybuilders zijn daarom ook helemaal niet sterk.
    - als je stopt met bodybuilden, gaan al je spieren hangen en krijg je o.a. hangtieten.
    Bodybuilders zijn in het algemeen ook niet sterk. Ze zijn sterker dan de gemiddelde individu en daar houdt het wel bij op.

Hangtieten en zo krijg je ook als je andere sporten abrupt beeindigd. Daarom bouwen topsporters in een periode van een jaar hun sport intensiteit af. Hetzelfde is hier van toepassing.

Comment

Kleine lul.

Comment

Op jonge leeftijd beginnen met krachttraining zal je groei beïnvloeden:
        1) er heeft nog niemand dit wetenschappelijk bewezen denk ik.

Ik moet geen benen trainen want ik voetbal:
        1)squat is niet enkel effectief voor de benen maar ook
        voor de rest van het lichaam door de hormonen die vrijkomen
        tijdens het squaten.
        Strongman: A sort of equal parts powerlifter, bodybuilder, triathlete and Olympic athlete.
        All rolled into one.

Comment

Vrouwen worden dik vet enorm gespierd als ze ook maar enigszins zwaar trainen.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Dat bodybuilders per definitie traag zijn en niet lenig en geen conditie hebben. Tja als je er niet op traint zal het niks worden, dat geldt dus voor iedereen, niet alleen voor BB'ers

En idd dat ze niet sterk zouden zijn...haha wat een flop. Ze drukken dan een klein beetje minder dan een PL'er, maar so what ze drukken die paar kilo minder dan wel 4x10x en helemaal strict.

Of dat je met anabolen vanzelf groeit en sterker wordt. En dat alle BB'ers anabolen gebruiken.
            Je moet als je gebruikt 4x zo hard trainen en 4x zorgvuldiger op je voeding en timing letten. Het ziet er niet uit of heeft geen nut als je het niet goed doet.

Dat eiwitshakes anabolen zijn. yeah right, omdat het gedroogde eieren is...?

Dat je puur door squatten dikke armen krijgt. Je zal echt je armen er goed bij moeten trainen.(de zelfde dag)

Dat je van 2x per week een beetje fitness binnen een jaar net zo lelijk gespierd zou zijn als de Mr. of Ms. O. ---jaja, die deden er ook een jaartje over......tuurlijk 15 jaar en langer komt eerst.

Dat je geen vet kan verbranden tijdens de trainingen en dan toch spiermassa kan gainen. Dus je kan niet groeien als je vet verbrand......vet verbranden doe je altijd als je op je aerobe systeem werkt en je type 2b vezels gebruikt.

Dat bodybuilding niet gezond is. haha Dus op de bank hangen met koek frisdrank en chips is wel gezond.

Dat de borstspieren niet in het midden van de borst een aanhechting hebben(innerchest/binnenkant borst bestaat niet). Waar zit de aanhechting dan wel ? Dat is gewoon innerchest of binnenkant borst.

Dat Arnold Z en Milos Sarcev en andere top BB'ers geen verstand hebben van bodybuilding.
            Last edited by marnop; 10-12-2010, 18:42.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Vet omzetten in spier.
              (krijg je die onzin als ze tegen een dikkere kerel zeggen : "jaaa check jou, ik weet zeker dat jij een beer word als je gaat trainen je zet alles om in spier.")

Je buik is de enige spiergroep die je elke dag mag trainen.
              (is en blijft een spiergroep.)

Vooroordelen :

"Hij zit aan de shakes, zo kan ik het ook."
              Last edited by Maasproductions; 10-12-2010, 19:20.

Comment

goeie en @ marnop, over dat op de bankhangen met koek en chips... ik ben het helemaal met je eens, maar dat is natuurlijk wel een ene uiterste tegen het andere. Als je het zo relativeert dan is bodybuilding iid niet slecht.

Het andere uiterste las ik laatst in de krant:

Jay cutler heeft een heel hoog bmi, terwijl hij een van de gezondste personen ter wereld is...

Ik heb niet veel verstand van roids maar het lijkt mij dat je daar niet de gezondste persoon ter wereld mee word.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                  Kleine lul.
                  dacht toch echt dat jij een chick was.

Volgens mij heb je nu heel wat uit te leggen.
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by STED View Post
                    goeie en @ marnop, over dat op de bankhangen met koek en chips... ik ben het helemaal met je eens, maar dat is natuurlijk wel een ene uiterste tegen het andere. Als je het zo relativeert dan is bodybuilding iid niet slecht.

Het andere uiterste las ik laatst in de krant:

Jay cutler heeft een heel hoog bmi, terwijl hij een van de gezondste personen ter wereld is...

Ik heb niet veel verstand van roids maar het lijkt mij dat je daar niet de gezondste persoon ter wereld mee word.
                    OP de bank hangen mbt sporten en voeding.
                    De meesten hangen de gehele avond op de bank, koffie en soms koek, later chips frisdrank of alcohol en ook veel mensen dag in dag uit......
                    Het is helaas wel het grote verschil tussen een thuiszitter en een sporter/bodybuilder.

AAS, je hebt idd soorten AAS die niet gezond zijn en zeker niet in hogere doseringen. Of zelfs levensgevaarlijk kunnen zijn. Denk aan Diuretica, Clenbuterol, enz. (meeste zijn cuttende middelen die gevaarlijk zijn)Die de huisvrouwtjes ook gebruiken...Stackers, Clen, phentermine, Ionamin, enz.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

als je buikspieren wilt moet je sit ups doen en schuine buikspieren
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

dit topic is nu al irritant om te lezen en toch moet ik wat replyen
                        Groeten

Comment

Er is toch iemand die de nuttloze spam reacties van Roy p moet compenseren, toch Revius?

Comment

Dat bedoel ik niet, maar iedereen gaat weer wijze ongenuanceerde dingen roepen, beetje jammer.
                            Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                              Dat bedoel ik niet, maar iedereen gaat weer wijze ongenuanceerde dingen roepen, beetje jammer.
                              marokanen zijn gevaarlijk
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X