Originally posted by gain is pain
View Post
Mythes van BB
Collapse
X
-
- Dat 1 trainingsschema beter is dan de andere
- Dat je minder reps moet doen om volume te trainen
Ik las toevallig van de week nog een artikel dat het allang bewezen is dat elke vorm van KT je spieren doen groeien. Of je nu 20 supersets doet bij german body volume of 4 reps in maximum overload training. De ene BBer is voorstander van ene schema en de andere weer van een ander. Zolang je maar je max tilt binnen het aantal reps, vaak afwisselt in oefeningen en goed eet; zal je groeien
- Dat je whey moet nemen
Eiwitten uit voedsel is genoeg, misschien wel beter
- Dat KT genoeg is om vet te verliezen
Ik moet deze editten; ik bedoelde eigenlijk als je echt in vorm wilt raken. Van 30% naar 20% zal lukken met alleen KT. Ik heb echter nog nooit een wedstrijd BBer in real life of boek/film gezien die op 9 % is gekomen zonder cardio.
- Dat het bij cutten beter is om een surplus in kcal te krijgen door minder kcal te consumeren ipv meer te bewegen
Dit wordt door zoveel mensen tegengesproken en in eigen ervaring heb ik gemerkt dat het beter is om te cutten door meer te cardioen ipv minder te eten
- Dat AS je niet agressief maakt
Alleen As-gebruikers ontkennen dit.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostIk heb echter nog nooit een wedstrijd BBer in real life of boek/film gezien die op 9 % is gekomen zonder cardio.
ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Bilo View Post- Dat KT genoeg is om vet te verliezen
Ik moet deze editten; ik bedoelde eigenlijk als je echt in vorm wilt raken. Van 30% naar 20% zal lukken met alleen KT. Ik heb echter nog nooit een wedstrijd BBer in real life of boek/film gezien die op 9 % is gekomen zonder cardio.
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostDat vrouwen door krachttraining gespierd lichaam krijgen zo als mannen dit krijgen ze pas denk ik na 10jaar strict aan een voeding/trainingsschema en dan nog wordt het niet zoals een getrainde man.
Damn!!
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
Originally posted by Falstyr View PostBodybuilders zijn in het algemeen ook niet sterk. Ze zijn sterker dan de gemiddelde individu en daar houdt het wel bij op.
Hangtieten en zo krijg je ook als je andere sporten abrupt beeindigd. Daarom bouwen topsporters in een periode van een jaar hun sport intensiteit af. Hetzelfde is hier van toepassing.
Originally posted by erik1982 View PostJe kunt sowieso twijfelen aan de gezondheid van ee pro BB`er.
Als het je om gezondheid te doen is dan kun je bij BB de roids beter laten voor wat het is. Het kunstmatig verhogen van hormoonspiegels brengt gezondheidsrisico`s met zich mee die je met BB zonder AAS niet hebt.
Steek je AAS gebruik in het gezondheidsoogpunt af tegen roken, drugs, zuipen en een algehele slechte levensstijl (bankhangen en rotzooi vreten en zuipen)....... dan kies ik toch voor AAS. Veel gebruikers redeneren ook zo, ik train hard, eet goed, rust voldoende, rook niet, drink niet, gebruik geen drugs etc etc..... dus kuren is zo slecht nog niet.
AAS gebruik in combinatie met een goede levensstijl en voldoende kennis van de te gebruiken AAS zal in de regel niet zo gek veel gezondheidsproblemen met zich meebrengen. Het zij meer de mensen die maar wat aankloten die voor de problemen zorgen.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by Opstal View Postplaatselijk vet verbranden...
Originally posted by jordy View PostLigt er aan waarmee je het vergelijkt. Vergeleken met de gemiddelde persoon zijn bb-ers sterk. Vergeleken met een krachtsporter (powerlifter, strongman) van in verhouding het zelfde niveau zijn ze weer niet zo sterk. Over het algemeen dan natuurlijk. Uitzonderingen heb je altijd.
.
Ik denk dat de BB'er wel eens verrassend sterk zou kunnen zijn.
Sterker dan de strongmen gaat erg moeilijk worden, die maken ook reps met zware gewichten en lopen te rennen met zware gewichten.
Probleem BB vs PL is dat de BB'er altijd in reps werkt en dus in veel kortere tijd veel meer herhalingen doet en meestal niet weet wat zijn 1RepMax is. En het ook niet zomaar gaat uitproberen.
Maar de grotere BB'ers, ach wat is niet sterk...:
YouTube - IFBB PRO Winklaar squat
Originally posted by Bilo View Post- - Dat je whey moet nemen
Eiwitten uit voedsel is genoeg, misschien wel beter
.
Whey nemen is beter. Veel beter amino spectrum ook en erg hoog in BCAA's, naast het zeer snelle beschikbaar zijn. En kan ook dus positieve invloed hebben op aanmaak van je GH en IGF1 en andere groeifactoren en peptides.Last edited by marnop; 11-12-2010, 18:37.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by jordy View Post
Ik snap je punt wel, maar het is natuurlijk wel onzin (althans, als je het mij vraagt) om die punten van trainen, eten en niet roken en drinken te kunnen compenseren met as, want dat is gewoon een slecht excuus om te gebruiken.
Qua gezondheidsaspecten denk ik da je geen betere keuze kunt maken dan natural BB. AAS brengt hoe dan ook gezondheidsrisico`s met zich mee.
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostDat vrouwen door krachttraining gespierd lichaam krijgen zo als mannen dit krijgen ze pas denk ik na 10jaar strict aan een voeding/trainingsschema en dan nog wordt het niet zoals een getrainde man.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...21 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-