Dronken??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is het mss beter om wat sterke drank te drinken ipv bier dan? Met 'beter' bedoel ik dan omdat je een mindere hoeveelheid nodig hebt om het 'dronken' gevoel te krijgen en je dus minder kcal zal binnenkrijgen..

Comment

Originally posted by Silk View Post
      dat is inderdaad wat anders. Echter, ik zeg niet dat ik er niet van geniet, integendeel ik ga graag bij kandinsky zitten om een speciaal biertje drinken. Maar ik weet dat als ik op stap ga dat ik dan veel wil drinken en nee dat is niet omdat ik het lekker vind, dat is omdat ik het bijeffect wil ervaren. Nu weet ik toevallig dat alcohol niet zo goed voor je is en daarom drink ik niet zomaar een of 2 glazen alcohol. Die spaar ik dan heel de week op en dan kan ik er van een hoop achter elkaar genieten! Maar goed, je vroeg je af waarom mensen niet kunnen matigen: ik vind het relaxt om soms een beetje van de wereld geraken en ach, zolang dat niet dagelijks gebeurt vind ik het prima
      Ok dan is het idd totaal wat anders. Maar je hebt personen die geen plezier kunnen maken zonder zat te worden. Dat is zielig.
      Overigens, ik zag dat je een tilburger bent. Leuk man, misschien kom ik je ooit nog wel es tegen bij kandinsky
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by 0rt3x View Post
        Is het mss beter om wat sterke drank te drinken ipv bier dan? Met 'beter' bedoel ik dan omdat je een mindere hoeveelheid nodig hebt om het 'dronken' gevoel te krijgen en je dus minder kcal zal binnenkrijgen..
        als je zuipt zullen die kcals je echt niet boeien voor die ene keer...

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
          klinkt als een ja.
          vind dat erg slecht als iemand elke dag alcohol drinkt ongeacht het percentage.
          Trol? Of kun je echt niet lezen?

@DSO ik ga eind januari naar Frankrijk toe, dus ik geef het weinig kans, maar als ik je tegenkom geef ik een rondje

Comment

Trol? Of kun je echt niet lezen?
            uit jou opmerking kan ik niks anders maken dan het bovenste. kneusje...

Comment

volgens mij is het echt wel beter om bijvoorbeeld wodka te drinken ipv bier omder de GI van bier veel hoger ligt. maarja, zoals iedereen al zegt, als je fanatiek bent gewoon helemaal niet doen.

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
                volgens mij is het echt wel beter om bijvoorbeeld wodka te drinken ipv bier omder de GI van bier veel hoger ligt. maarja, zoals iedereen al zegt, als je fanatiek bent gewoon helemaal niet doen.
                idd je kunt ook beter light roken als normaal, dat is beter.
                Mind is everything.

Comment

precies, beide gewoon erg slecht

Comment

Je merkt ut wel snel als je n tijdje flink drinkt achter elkaar. Trainen word ook minder van al dat drinken Maar ook al is het niet goed voor de spieren, tis toch wel lekker om n fles drank leeg te drinken ongeacht wat ut is

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      uit jou opmerking kan ik niks anders maken dan het bovenste. kneusje...
                      Ik weet niet waarom je mij een kneusje moet noemen. Ik was oprecht verbaasd over jou opmerking aangezien ik een aantal post daarvoor net had uitgelegd hoe het zat.

Comment

@DSO ik ga eind januari naar Frankrijk toe, dus ik geef het weinig kans, maar als ik je tegenkom geef ik een rondje
                        Vakantie of emigratie?
                        In dat eerste geval: dan zie ik je misschien daarna nog wel een keer voor een rondje
                        In dat laatste geval: Ik zal er een op je drinken als je daar bent
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

In ieder geval een half jaar, tot en met zomervakantie. Als het me heeeel erg bevalt blijf ik er nog een jaar langer, maar ik denk dat ik een half jaar blijf. Daarna kom ik wel weer snel terug naar Tilburg, dus dan kunnen we er nog wel eentje drinken

Comment

Mensen, verliefd zijn is veel schadelijker. Ik krijg geen hap door mijn keel en heb een raar gevoel in mijn buik.

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
                              Mensen, verliefd zijn is veel schadelijker. Ik krijg geen hap door mijn keel en heb een raar gevoel in mijn buik.

Welnee joh, dat zijn je hormonen!
                              Is ze leuk?
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
                                te veel zaad geslikt?
                                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X