Hoeveel geven julie uit aan sups per maand?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel geven julie uit aan sups per maand?

hoeveel eurokes geven jullie uit per maand aan jullie supplementen

enkel sups geen voeding of dergelijke?

..........

met sups bedoel ik:

protein, weightgainer, vitaminen,crea enz..

geen as.
    ....

Comment

Ik koop per maand 2 potten whey proteine van american sports 500 gram 22 euries per pot.
      Net nieuwe weightgainer van interactive nutricion aangeschaft voor 28 euro, 2,2 kilo!
      zijn pittige prijzen, maar ga toch over naar de whey van www.xxlnutrition.nl 5 kilo voor 78 euro ofzo. Greetzzzzz!!!!
      Roken is ongezond! (((-)------(-)))
                                      \\ ('&#39 //
      \ /
                                          | |
                                       _// \\_

Comment

gemiddeld zo rond de 125 euro.

greetz

Comment

Ongeveer 50 euro per maand denk ik.
          Heb goedkope whey en gebruik verder alleen multi vitamine en vit-C ( kruidvat) en glucosamine ( ook kruidvat)
          Oja niet te vergeten lijnzaadolie natuurlijk!

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

zit denk ik ook zo rond de 50-100 euro per maand, eiwit shake ,lijnzaadolie, multi vitamienen , zink-magnesium-calcium suplement. Vorige maand heb ik wel meer uitgegeven tijdens de fibo, nox3 van universal ,600 tabletten aminozuren maar daar kom ik dan ook een tijdje mee door.

grtz
            stil growing

Comment

Bij mij wisseld het heel erg hoeveel ik besteed per maand. Voeding (kwark, ei, kipfiltet) en multivitamine en vit. c (beiden Kruidvat) betalen mijn ouders voor me.

Lijnzaadolie, dextrose en whey betaal ik zelf. Hoeveel ik nou precies uitgeef per maand hou ik ook niet bij. Als het op is koop ik nieuwe.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (KeepItReal @ Mei. 09 2004,11:12)]Hoeveel ik nou precies uitgeef per maand hou ik ook niet bij. Als het op is koop ik nieuwe.
                ik dus ook
                I live to end the game

Comment

ik voor een paar duizend euro.......... maar goed dat is voor de handel

voor mezelf 100-120 euro

Comment

Ik heb al eens op soortgelijk onderwerp geantwoord , maar kreeg toen een heleboel mensen tegen mij die het stom vonden om zoveel aan supplementen uit te geven.

Ik neem dagelijks : Hoog geconsentreerd multivitamine en mineraalcomplex , BCAA's , creatine , glutamine , vanadyl , HMB , extra 3000mg vit.C , antioxidanten , glucosamine + chondroitine , whey proteine , megamass gain van scytec nutrition , elke dag een carbo drank bij trainen , na de training creatine transportsysteem + proteine fuel drank van Twinlab.

Het is een heleboel , en kost mij ongeveer 250 à 300 euro's per maand , ik heb dit alles natuurlijk aan inkoopprijs dus is het goedkoper , maar dat is het voordeel dat ik en me broer onze eigen Gym hebben , zie onze website

Comment

stom vindt ik het niet, als ik zo naar je fotoos kijk!!!
                      I live to end the game

Comment

ik lees hier 50 euro per maand bij sommige, dan moet ge toch al serieus eten om zo weinig voedingsuplementen te nemen.

als je serieus bezig bent met de sport dan geef je toch vlug 125-300 euro uit per maand! vind ik toch

ik zit zelf aan 160 euro per maand en dan heb ik gewoon nog maar vit. weight, protien, crea.

maar 50euro?...

Comment

ja maar waarschijnlijk geven die mensen alleen geld uit aan wat eiwitshakes en multi en wel 500 euro aan eten per maand. IK geef zelf zo 75 euro uit denk ik en rond de 350 a 400 aan eten zkers.
                          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (SammyV @ Mei. 09 2004,12:32)]Ik heb al eens op soortgelijk onderwerp geantwoord , maar kreeg toen een heleboel mensen tegen mij die het stom vonden om zoveel aan supplementen uit te geven.

Ik neem dagelijks : Hoog geconsentreerd multivitamine en mineraalcomplex , BCAA's , creatine , glutamine , vanadyl , HMB , extra 3000mg vit.C , antioxidanten , glucosamine + chondroitine , whey proteine , megamass gain van scytec nutrition , elke dag een carbo drank bij trainen , na de training creatine transportsysteem + proteine fuel drank van Twinlab.

Het is een heleboel , en kost mij ongeveer 250 à 300 euro's per maand , ik heb dit alles natuurlijk aan inkoopprijs dus is het goedkoper , maar dat is het voordeel dat ik en me broer onze eigen Gym hebben , zie onze website
                            Ik heb ondertussen mijn mening al aangepast sammy wat betreft sups. Kan je wat meer uitleg geven over hoog geconcentreerd multivitamienen en mineraalcomplex, wat hout dit juist in, ik drink ook na elke training een protein feul van twinlab, heb eerst geexperimenteerd met de carbo feul van twinlab .

grtz
                            stil growing

Comment

voor zover ik weet is het zo met vitaminen dat men merendeels niet opneemt. dit doordat sommige met elkaar niet kunnen of simpelweg het lichaam niet in een keer alles kunnen verwerken.
                              als men hoog gedoseerd neemt die meestal ook nog time released zijn dan omzeil je het probleem.

maar goed dat is wat ik weet,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X