Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik koop per maand 2 potten whey proteine van american sports 500 gram 22 euries per pot.
Net nieuwe weightgainer van interactive nutricion aangeschaft voor 28 euro, 2,2 kilo!
zijn pittige prijzen, maar ga toch over naar de whey van www.xxlnutrition.nl 5 kilo voor 78 euro ofzo. Greetzzzzz!!!!
Ongeveer 50 euro per maand denk ik.
Heb goedkope whey en gebruik verder alleen multi vitamine en vit-C ( kruidvat) en glucosamine ( ook kruidvat)
Oja niet te vergeten lijnzaadolie natuurlijk!
zit denk ik ook zo rond de 50-100 euro per maand, eiwit shake ,lijnzaadolie, multi vitamienen , zink-magnesium-calcium suplement. Vorige maand heb ik wel meer uitgegeven tijdens de fibo, nox3 van universal ,600 tabletten aminozuren maar daar kom ik dan ook een tijdje mee door.
Bij mij wisseld het heel erg hoeveel ik besteed per maand. Voeding (kwark, ei, kipfiltet) en multivitamine en vit. c (beiden Kruidvat) betalen mijn ouders voor me.
Lijnzaadolie, dextrose en whey betaal ik zelf. Hoeveel ik nou precies uitgeef per maand hou ik ook niet bij. Als het op is koop ik nieuwe.
Ik heb al eens op soortgelijk onderwerp geantwoord , maar kreeg toen een heleboel mensen tegen mij die het stom vonden om zoveel aan supplementen uit te geven.
Ik neem dagelijks : Hoog geconsentreerd multivitamine en mineraalcomplex , BCAA's , creatine , glutamine , vanadyl , HMB , extra 3000mg vit.C , antioxidanten , glucosamine + chondroitine , whey proteine , megamass gain van scytec nutrition , elke dag een carbo drank bij trainen , na de training creatine transportsysteem + proteine fuel drank van Twinlab.
Het is een heleboel , en kost mij ongeveer 250 à 300 euro's per maand , ik heb dit alles natuurlijk aan inkoopprijs dus is het goedkoper , maar dat is het voordeel dat ik en me broer onze eigen Gym hebben , zie onze website
ja maar waarschijnlijk geven die mensen alleen geld uit aan wat eiwitshakes en multi en wel 500 euro aan eten per maand. IK geef zelf zo 75 euro uit denk ik en rond de 350 a 400 aan eten zkers.
Citaat[/b] (SammyV @ Mei. 09 2004,12:32)]Ik heb al eens op soortgelijk onderwerp geantwoord , maar kreeg toen een heleboel mensen tegen mij die het stom vonden om zoveel aan supplementen uit te geven.
Ik neem dagelijks : Hoog geconsentreerd multivitamine en mineraalcomplex , BCAA's , creatine , glutamine , vanadyl , HMB , extra 3000mg vit.C , antioxidanten , glucosamine + chondroitine , whey proteine , megamass gain van scytec nutrition , elke dag een carbo drank bij trainen , na de training creatine transportsysteem + proteine fuel drank van Twinlab.
Het is een heleboel , en kost mij ongeveer 250 à 300 euro's per maand , ik heb dit alles natuurlijk aan inkoopprijs dus is het goedkoper , maar dat is het voordeel dat ik en me broer onze eigen Gym hebben , zie onze website
Ik heb ondertussen mijn mening al aangepast sammy wat betreft sups. Kan je wat meer uitleg geven over hoog geconcentreerd multivitamienen en mineraalcomplex, wat hout dit juist in, ik drink ook na elke training een protein feul van twinlab, heb eerst geexperimenteerd met de carbo feul van twinlab .
voor zover ik weet is het zo met vitaminen dat men merendeels niet opneemt. dit doordat sommige met elkaar niet kunnen of simpelweg het lichaam niet in een keer alles kunnen verwerken.
als men hoog gedoseerd neemt die meestal ook nog time released zijn dan omzeil je het probleem.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment