Hoe bereik je:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by SteefDK View Post
    Klopt, naturel zou heeeel moeilijk zijn. Maar ik sluit AS in de toekomst niet uit, dus wie weet. Maar ga eerst naturel de komende 2 jaar nog flink knallen.
    Hoe lang ben je nu dan aan het knallen Steef?
    Die fysiek van je voorbeeld gaat je gewoon zomaar 10 jaar kosten en ijzeren discipline, goed en stricte voeding aanhouden en keihard trainen met finke gewichten, dan kom je een eind. Je hebt wel ook de juiste supps nodig. Zonder anabolen is het zeker wel te doen, maar kost een hoop tijd en trainingsuren. Maar dus wel de juiste training en geen lummelen. Veel sneller dan 10 jaar is voor weinigen weggelegd.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Half jaar ondertussen. Houd me 100% aan mijn voeding en zit ook 5x per week in de sportschool. Ik mag toch dromen om ooit, ook al is het over 10 jaar, zo'n fysiek te hebben of niet dan?
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
        Half jaar ondertussen. Houd me 100% aan mijn voeding en zit ook 5x per week in de sportschool. Ik mag toch dromen om ooit, ook al is het over 10 jaar, zo'n fysiek te hebben of niet dan?
        Dromen is altijd goed Steef, het is het doel waar je naartoe streeft. Als je dan een periode van 10 jaar aanhoudt dan heb je een realistisch doel, alles wat je er eerder bent is mooi meegenomen.

Maar houdt er ook altijd rekening mee, perfectie in je fysiek betekent ook perfectie in de training en voeding.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          zo droog (4%), en toch nog vrij veel massa. gezien zijn leeftijd op de foto, heb ik het vermoeden dat dit niet naturel bereikt is.

ik denk dat zelfs als je 6-10 jaar keihard traint, en goed eet. dat een dergelijk fysiek naturel heel erg moeilijk gaat worden. en maar voor enkelen is weggelegd.

maar laat je vooral niet weerhouden, om het toch te proberen.
          Gasten die AS gebruiken met regelmaat hebben totaal anders uitziende spieren dan de gast in het eerste plaatje. Ik zou me hand wel in het vuur durven te steken en zeggen dat hij naturel is. En op zijn leeftijd zitten er wel 15-20 jaar aan training en voeding in. Genen spelen ook een grote rol en vermoed niet dat iedereen dat voor elkaar kan krijgen naturel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X