Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
StefanJL, het is jammer dat jouw vraag en topic zo "gekaapt" wordt en je maar een paar serieuze reacties krijgt. En dat de rest zulke bagger is, die jou niet verder helpt. Gezien het feit dat je je pas onlangs aangemeld hebt heeft dat er ongetwijfeld voor gezorgd dat je een slechte indruk van dit forum hebt gekregen. Dat zou jammer zijn.
Je zegt dat je belangrijkste doel is om aan te komen, maar dat je gewicht al lange tijd niet verandert. Daar is maar 1 oplossing voor: meer eten. Je zult eerst voor jezelf moeten uitvinden hoeveel kcal jij nodig hebt per dag om aan te komen. Omdat dat voor iedereen anders is, moet je dat zelf uitvinden en het makkelijkste is door het gewoon uit te proberen. Pas als je dit weet kan je de volgende stap doen en het netjes onderverdelen in koolhydraten, vetten en eiwitten. Dan kan je een beeld krijgen voor jezelf om aan te komen en niet al te veel vet op te bouwen.
falstyr heeft gelijk want ik woog voor ik een slechte levensstijl aannam 75 kg en na 4 jaar die levenstijl te hebben gehad woog ik nog maar 70 kilo. nu ben ik 2 weken echt streng aan de gang met voeding en ik weeg nu 72 maar het zal steeds moeilijker worden om aan te komen dus ik kan me hier in vinden
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment