Borst spieren en onder arm spieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Blain View Post
    Het is absoluut zinvol, als je genetisch niet in staat bent grotere borstspieren te ontwikkelen, dan kan je beter je (extra) energie besteden aan andere groepen.
    In dit topic is het een loze opmerking.
    Juist wanneer spieren moeilijk groeien moet je daar extra aandacht aan besteden, je lichaam uit proporties proberen te trainen kan ook niet de bedoeling zijn. Iemand dan maar zeggen, het is genetisch bepaald dus laat maar zitten is een slecht advies. Daar komt nog bij dat het gaat om iemand van 15 die net een jaartje traint (waarschijnlijk niet eens goed gezien zijn schema), en zijn voeding vermoedelijk niet optimaal heeft.
    Met goede training en de juiste voeding gaan die borst en onder armspieren wel degelijk groeien. Doorzetten en geduld!

Comment

Heel erg bedankt voor al je hulp ik kan het zeker gebruiken! Maar over dat optimaal trainen, heb je daar dan nog wat adviesen voor?

Comment

Originally posted by Bardete View Post
        Heel erg bedankt voor al je hulp ik kan het zeker gebruiken! Maar over dat optimaal trainen, heb je daar dan nog wat adviesen voor?
        Als eerste zou ik de sticky`s lezen over trainen, spiergroepen en trainingsmethoden. Dit geeft je een beter inzicht in de mogelijkheden die je hebt om spiergroepen te trainen, basis info zegmaar.
        Bepaal hoe vaak je naar de sportschool kunt gaan, 3 à 4x is vaak het beste. Je kunt dan trainen dmv een splitschema, hierbij verdeel je de spiergroepen over de trainingen en train je ze 1x per week zwaar. de basis van elke training zou moeten bestaan uit compoundoefeningen, deze leveren voor beginners de meeste resultaten op qua groei in massa en kracht, maar ook de spiergroepen "leren" met elkaar samen te werken(spier coordinatie).
        Ik zou zeggen, lees je in want de trainingsmogelijkheden zijn legio!

Comment

Je had toch een optrek stang thuis (jealousss)?

Ik zou als ik jou was gewoon 1 dag sportschool doen waar je je moet concentreren op de volgende oefeningen:
          Squat, deadlift --> wellicht power clean, gecombineerd met die legextensions/curls die je al doet.

Andere dagen (thuis) kan je lekker tekeer gaan op je pullupbar (1000 pullup variaties te vinden op youtube of w/e). Misschein dumbbell rows erbij maar met 12 kilo vraag ik me af of je daar wat mee op schiet.

Derde dag thuis doe je push ups en chest press en flies.

Als je al deze compound oefeningen (waar je veel spiergroepen tegelijk belast --> zie squat) doet komen er veel hormonen vrij die je hele lichaam helpen te groeien.

conclusie: doe eerst dit voor 5 maanden voordat je gaat bicep curlen :P. Vergeet overigens niet zoals al is gezeg je rust te nemen min. 2 dagen per spiergroep

p.s. Als ik een 9 - 17 schooldag had spijbelde ik gewoon , kwas van de zelfstudie

Comment

haha, nee ik kan echt niks missen, ben al niet zo sterk in school en dan wil ik al die proefwerken en so's ook niet missen. komt voor mij alleen maar gezijk van :P. nog ff 4 jaartjes uitzitten en dan hup het leger in!

Maar heel erg bedankt voor je reactie ik kan zeker wat doen met alle reacties die ik heb gekregen!

Comment

hoe lang is je vader, 190 op je 15de loll.

Ikzelf ben maar 195

Comment

Mijn vader is inmiddels kleiner dan ik, maar ik ben zo'n beetje gestopt met groeien.
                Nu nog wat verder in de breedte!

Comment

niet alles is genetisch bepaald hoor
                  mijn vader is moddervet, hij eet waar hij zin in heeft
                  ik daarintege let op mijn voeding en heb toch een redelijk vetpercentage van 14%

Comment

Originally posted by croketje View Post
                    niet alles is genetisch bepaald hoor
                    mijn vader is moddervet, hij eet waar hij zin in heeft
                    ik daarintege let op mijn voeding en heb toch een redelijk vetpercentage van 14%
                    Wat jij zegt is gewoon dat hij over-eater is, heeft niet echt veel met genen te maken. Jij hebt gewoon karakter om op je eten te leten. Hoewel onrechtstreeks alles met genen te maken heeft.

Arnold behaalde na een jaar trainen evenveel vooruitgang als anderen over 10 jaar, Dorian benchte toen hij begon met trainen al over de 120kg... Dit wordt bedoelt met goede genen...
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Voor je onderarmen elke dag aan 1 arm uithangen en zo om en om doen, zodra je meer dan 30sec. kan hangen voeg je gewicht toe.
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Rug trainen
                        Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X