Gooi het eruit maat en sterkte.
Het "zeik hier maar" topic!
Collapse
X
-
WOW epic bump !
Maargoed zal niet al te letterlijk op de feiten in gaan maar snap niet dat je je er druk over kan maken als je meisje met een ander is...
k zeg altijd : Als je beter kunt krijgen dan flikker je maar op !
En als ik er achter kom dat een meid iets met een ander doet dan hebben ze beiden een probleem,..
maar ga mn hartje niet luchten op fb, bn of waar dan ook all over the net !
Comment
-
-
Originally posted by Hooligan View PostWOW epic bump !
Maargoed zal niet al te letterlijk op de feiten in gaan maar snap niet dat je je er druk over kan maken als je meisje met een ander is...
k zeg altijd : Als je beter kunt krijgen dan flikker je maar op !
En als ik er achter kom dat een meid iets met een ander doet dan hebben ze beiden een probleem,..
maar ga mn hartje niet luchten op fb, bn of waar dan ook all over the net !Originally posted by Maasproductions View PostHet is met de dag moeilijker om een normale te vinden tussen die bergen crackhoeren inderdaad. Bah bah, walg van dit soort figuren.Originally posted by Faabjan View PostTrue dit
ik erger me der nog erger aan dat jokertje ( oh oh cherso -.- ) op mij lijkt... aangezien ik ouder ben als dat knaapje en hij populair is onder de vrouwtjes en dat ik nog en eens rustig door de stad kan lopen zonder dat er minimaal 2 ''crackhoertjes'' zoals dat hier word genoemd naar me toe komen voor een foto en dergelijk terwijl ik mijn vrouwtje beet heb..........‘’ its not about how hard you get hit “
“ Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD”
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment