Het "zeik hier maar" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het "zeik hier maar" topic!

Of dit topic gaat lopen weet ik niet maar jullie zoeken het maar uit! J
    Ik zie best vaak dat topics verneukt worden door een hoop gekanker op elkaar.

Gebruik dit topic om je onvreugde uit te spreken over bepaalde zaken/forumleden, continueer een felle discussie, als je daar behoefte aan hebt als je denkt te moeten schelden/zieken in andermans topic omdat iemand iets gepost heeft wat je niet aanstaat.

Hou het wel binnen de grenzen (mogen mods bepalen welke dat is) en ga niet smijten met een hoop shit maar probeer dit topic ook te gebruiken om te kunnen leren van jezelf en te achterhalen waarom je op een bepaald moment op je eigen manier moet reageren met scheld woorden of wat dan ook.

Kom je er samen niet uit dan kan je elkaar ook gewoon negeren. Aanvallen kunnen we allemaal (ik ook) maar verstandig zijn en stoppen met een hoop onzin is een hele opgave!

Ik trap af,

Ik erger me wel eens als mensen kleinerend reageren op een topic bump die al een tijdje oud is. Is het echt een bump van niets maak dan melding bij een mod. Gaan lopen schelden en zieken levert alleen maar weer een hoop vuiligheid op.

Dus bitches het is aan jullie om het topic leven in te blazen!

Ik erger me aan mensen die zich ergeren
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

ik erger me aan mensen die mensen veroordelen omdat ze aan roids zitten

Comment

Wat ik het meest aan kan ergeren is als je mensen tips geeft voor trainen en voeding en ze er niks mee toen en toch blijven klagen dat ze niet groeien(hoe vaak moet ik het nog uitleggen?. Merk het veel op de sportschool ja ik gebruik shakes het helpt niet grote mond is troep dit dat? ja waarom ze neme er 1 op een dag en ze doen niks aan hun voeding dat is waar ik me aan erger.
        De bedoeling lijkt me ook dat hier klaagt over je werk,baas,wijf weet ik ut allemaah

Comment

Er is toch een klaagtopic?
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

erger me ook aan mensen dat iemand om een of andere reden een hekel of ruzie heeft met iemand, in elk topic gaat afzeiken of uitlokken

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Klopt maar die is meerendeels bedoeld om te klagen over zaken om je heen. Dit topic is meer bedoeld om topics niet te gaan vervuilen door op elkaar te lopen schelden enz. Dat zie je niet terug in het klaagtopic volgens mij. Dus laat dat maar hier gebeuren.

Comment

Ik erger me er aan dat ik ooit een topic heb gemaakt dat ergeren heette en dat pin die heeft gesloten.

no offence Phoenix.

Comment

Originally posted by Ashley View Post

Vergeten dat je in het verleden notabene zelf zo'n topic heb aangemaakt??

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...pic-topic.html

@ TS.......zie link, zo'n topic bestond al, was ook geen lang leven beschoren, in de vergetelhoek geraakt, zelfs door Ashley.....
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

Schelden vind ik altijd laag, IRL en op een forum.
                    Als ik mensen niet moet, negeer ik ze.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                      Vergeten dat je in het verleden notabene zelf zo'n topic heb aangemaakt??

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...pic-topic.html

@ TS.......zie link, zo'n topic bestond al, was ook geen lang leven beschoren, in de vergetelhoek geraakt, zelfs door Ashley.....

Inderdaad! Hmm niet gezien.
                      Nou ja ik heb het met goede bedoelingen gedaan.
                      Hebben we in ieder geval keus genoeg om daar te zieken waar we willen!

@FM, non taken.

Comment

Originally posted by Yves View Post
                        ik erger me aan mensen die mensen veroordelen omdat ze aan roids zitten
                        Sluit ik me bij aan.
                        Ik erger me aan mensen die anderen veroordelen omdat ze aan de roids ZOUDEN zitten, maar zelf ook niet clean zijn.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik ga nog een keer los ahaha
                          Ik erger me aan mensen die zeggen ik ga geen creatine gebruiken ik wil puur natuur soort van creatine is hetzelfde effect als annabole haah

Comment

1)Waar velen zich aan ergeren en ik ook is idd de gasten die in topics echt alleen komen om te zieken en vaak zijn dat ook gasten die liever schelden dan normaal discussie voeren.

2)Wat je ook nog wel eens tegen komt zijn mensen die niet kunnen lezen....of iets niet begrijpen en dan heel vervelend gaan doen. Die gasten vind ik hoogst irritant.

Er zijn werkelijk gasten die het er echt om doen. Dan worden punt 1 en 2 gecombineerd en gaan ze echt uitdagen. Een bloedhekel heb ik aan die gasten. Die moesten onmiddellijk een perm ban krijgen.

Ik heb ook een hekel aan gasten die bewust halve of foute info geven omdat ze de sport niet respecteren willen en alles wat voor een serieuze bodybuilder wel van belang is de grootste onzin vinden. Probleem is namelijk dat sommigen het ook geloven en dan na een tijdje alsnog de juiste info zoeken omdat het dan niet goed gaat met de progressie, ze groeien dan niet of spieren lopen ver voor of achter.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Ik heb ook een hekel aan gasten die bewust halve of foute info geven omdat ze de sport niet respecteren willen en alles wat voor een serieuze bodybuilder wel van belang is de grootste onzin vinden. Probleem is namelijk dat sommigen het ook geloven en dan na een tijdje alsnog de juiste info zoeken omdat het dan niet goed gaat met de progressie, ze groeien dan niet of spieren lopen ver voor of achter.
                              Hier sluit ik me bij aan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X