De algehele behuizing van het lichaam

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fitness-maniak View Post
    ik snap echt helemaal niks van wat jij zegt spaake.
    ben je een goeroe ofso? dan begrijp ik het nog enigzins.
    Ik had het ook niet tegen jullie. Zoals je ziet quote ik die kerel. En heeft dit antwoord niets met jullie te maken. =D

IIG, zoals men zegt hoge bomen vangen veel wind. Omdat zij ook duidelijkste zichtbaar zijn. Wat je dan weer ziet dat weet ik niet. In het ene land heet een boom anders dan in de Nederlandse taal. Een boom noemt zichzelf ook geen boom en een kei zal nog minder geneigd zijn een boom een boom te noemen. =D KNETTER!
    Last edited by spaake; 13-02-2011, 20:54.
    Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by spaake View Post
      Ik had het ook niet tegen jullie. Zoals je ziet quote ik die kerel. En heeft dit antwoord niets met jullie te maken. =D

IIG, zoals men zegt hoge bomen vangen veel wind. Omdat zij ook duidelijkste zichtbaar zijn. Wat je dan weer ziet dat weet ik niet. In het ene land heet een boom anders dan in de Nederlandse taal. Een boom noemt zichzelf ook geen boom en een kei zal nog minder geneigd zijn een boom een boom te noemen. =D KNETTER!
      Eindelijk weer iemand met humor hier
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        =D ha, goed gezien!

Waarom alles serieus nemen . Ik geloof toch niet in die soep die ik net neerschreef hoor. Zwijgen hoeft niet als je tijd en zever teveel hebt. Als we allemaal onze pipi in zouden houden dan zal er nooit iets komen van de zondvloed.

Laten we er dan maar mee lachen.

Comment

Ik heb onlangs een studie gelezen over iets gelijkaardigs.

Om een lang verhaal kort te maken was het besluit van die studie dat als je veel nadenkt over je spieren je meer kracht ontwikkelt. Wnnr je aan je spieren denkt (concentreert) zou je lichaam bijna alle aandacht op je spieren zetten en zo spierkracht! (geen massa) ontwikkelen.

Er stond wel bij dat dit in kleine fracties toenam.

Mjah geloven of niet?
          Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html

Comment

Originally posted by cetn View Post
            Ik heb onlangs een studie gelezen over iets gelijkaardigs.

Om een lang verhaal kort te maken was het besluit van die studie dat als je veel nadenkt over je spieren je meer kracht ontwikkelt. Wnnr je aan je spieren denkt (concentreert) zou je lichaam bijna alle aandacht op je spieren zetten en zo spierkracht! (geen massa) ontwikkelen.

Er stond wel bij dat dit in kleine fracties toenam.

Mjah geloven of niet?
            Ik geloof zelfs in nachttrainen. Als je heel geconcentreerd tijdens je training en je nadacht over hoe goed in je slaap die spieren gaan bouwen dan kan het wel eens zijn dat je spiergroei in je slaap verbeterd. Ik heb soms nachten dat ik zweet als een beest, volgens mij ben ik dan flink in men dromen aan het trainen geweest.

Ik geloof best wel in nachtelijke ervaringen in dromen die invloed hebben op je capaciteiten de volgende keer. Hoe komen we anders in de herstelfase en groeifase terecht.

Je kan het ook gaan bestuderen en hier zijn vast wetenschappelijkere benamingen voor.

Comment

Ik heb wel eens de dvd gezien van "the secret" en dat gaat over dat als je iets echt heel graag wil je het op den duur ook zal bereiken.

Comment

@Nibor da's weer een heel ander iets.
                Maar er zijn inderdaad wel studies geweest naar toename in kracht door te denken aan trainen

Ik geloof wel in visualiseren, doelen stellen en daarnaar toe werken. Dat dit veel uit kan maken. Maar zoals in 'the secret' -> forget it.
                Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                  @Nibor da's weer een heel ander iets.
                  Maar er zijn inderdaad wel studies geweest naar toename in kracht door te denken aan trainen

Ik geloof wel in visualiseren, doelen stellen en daarnaar toe werken. Dat dit veel uit kan maken. Maar zoals in 'the secret' -> forget it.
                  Helemaal mee eens..

The secret is ook niet mijn ding hoor...

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                    Helemaal mee eens..

The secret is ook niet mijn ding hoor...
                    Men moeder kwam ook met dat ding afzetten waarschijnlijk als pre-waarschuwing en excuus voor de verrekte opvoeding die ik kreeg.

Spijt komt helaas te laat. De secret is een aas voor elke bodybuilder, ik maak liever lichaam kapot. Dan is er plaats voor een beter gebouw.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Indeed en een hoop wijsheden

Comment

Originally posted by WK81 View Post
                        Indeed en een hoop wijsheden
                        Ja ik verkoop die per stuk! Samen met een dosis charismacocainë en een homoleger! Jij hebt vast interesse.

Comment

spaake doet me denken aan mindgamert
                          get a life bro
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Hoop metaforen weer Spaake.
                            Net astrotijd!
                            Ssssmoking

Comment

het zou me niet verbazen als spaake <> mindgamer is!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                                het zou me niet verbazen als spaake <> mindgamer is!
                                Wie/wat en waar? =D

Ik heb al eens pseudoniemen aangenomen maar deze is toch nieuw voor me hoor. Ben hier trouwens ook nieuw. Daarbij is er iets mis met een persoonlijkheid die voor 99,9 % afwijkt van de andere?

Ps:

Zou seks na de training ook goed zijn. Want ik heb het ervoor, tijdens en erna. =)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X