Kledij?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha, de jeugd van tegenwoordig zegt je, jij bent ook pas 16:P

Comment

Originally posted by Ibra50 View Post
      Die gedonder heb ik met overhemden :S
      Bij de schouders heb ik dat ook met overhemden..
      Met de rest van mijn kleding heb ik geen probleem...

Comment

Originally posted by Bardete View Post
        Haha, de jeugd van tegenwoordig zegt je, jij bent ook pas 16:P
        True, maar dan mag ik nog wel commentaar op mijn leeftijdsgenoten leveren? Of iig op die figuren wat alles 4 maten te groot halen?
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Jup is kut. moet slim fit shirts hebben, anders kom ik op xl uit en dan zijnz e nog te kort. broeken zijn ook een drama. niet dat ik grote benen heb. maar het is toch klote omdat ik voroal lange benen heb. zitten ze bij de benen goed heb ik bij mijn middel 2 maten over. zit mijn middel goed kan ik met 2 benen in 1 pijp oid. is echt een drama.

Comment

Beter dat je uit je kleren barst omdat er spieren doorheen komen dan dat je ontploft bij het woord hamburger. Luxe probleem zou ik zeggen.

beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Ik heb altijd het idee dat ze alleen kabouter maatjes verkopen,ken je dat?

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
                Ik heb altijd het idee dat ze alleen kabouter maatjes verkopen,ken je dat?
                Ja, gelukkig wel, want dat maatje heb ik.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Ja, gelukkig wel, want dat maatje heb ik.
                  Oh ik wil er ook zo een, is dat met of zonder soep pot?

Of ging de topic daar ni over. =D
                  Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
                    @ Saint2D:

Haha been there, done that! Daarom dat ik ook wel dringend een nieuwe nodig had. Maarja, is er toch niet van gekomen.

Maar bijvoorbeeld bij shirts; je koopt dan een large, omdat je armen er enigzins goed inpassen, maar dan hangt ie bijna ton aan je knieën..
                    Ligt er dan aan welk merk volgens mij, ben niet gek veel langer (scheelt 6cm) en draag altijd XXL en zitten prima, zijn zelfs in de lengte vaak net aan. Al zijn vrijwel al mijn shirtjes met 'n klein percentage elasthan erin, zitten veel lekkerder!
                    Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

die XXL maten zijn toch gewoon in breedte? Lengte verschilt niet zoveel. Denk dat dat dan gewoon andere maten zijn maar daar heeft die XXL niks me te maken. Of ben ik zo mis?
                      While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Originally posted by Alex- View Post
                        voor jeansbroeken is dit de oplossing: koop jeans waarin je bovenbenen goed zitten want daar zijn ze altijd te dun die broeken, dan kun je twee problemen hebben:

1 broekspijpen zijn te lang: laten verkorten
                        2broekspijpen zijn te wijd: laten versmallen

dit kost 5-10 euro en dan heb je een broek die als gegoten zit
                        Ja, kan wel een oplossing zijn.. Maar als ik bv 100 euro voor een broek neertel, wil ik liever dat alles meteen past. Dat mag dan wel ook voor dergelijk bedrag.
                        RAW: 155 - 155 - 220
                        EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          Jup is kut. moet slim fit shirts hebben, anders kom ik op xl uit en dan zijnz e nog te kort. broeken zijn ook een drama. niet dat ik grote benen heb. maar het is toch klote omdat ik voroal lange benen heb. zitten ze bij de benen goed heb ik bij mijn middel 2 maten over. zit mijn middel goed kan ik met 2 benen in 1 pijp oid. is echt een drama.

Jep, heb net precies hetzelfde met die broeken. En wat zijn slim fit shirt eigenlijk? Nog nooit van gehoord

Comment

Er zijn wel veel beesten op dit forum. Ze passen niet meer in merkkleding..
                            Amateur bodybuilders kunnen zelfs merk kleding kopen bij normale winkels dus niet speciaal op maat besteld. Amateur bodybuilders heb je uiteraard in alle maten.. maar goed

Toen ik op 96kg zat was het ook niet zo moeilijk om aan kleding te komen. Maar ja.. ben nooit een beest geweest zoals de meeste hier.

Comment

Persoonlijk zeg ik niet dat het moeilijk is, maar vroeger paste het meeste als gegoten, wat tegenwoordig niet meer het geval is. Hangt waarschijnlijk ook af wat voor kledingstijl je gewend bent..

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
                                Jep, heb net precies hetzelfde met die broeken. En wat zijn slim fit shirt eigenlijk? Nog nooit van gehoord
                                Je hebt slim fit, normal fit en loose fit. Slim fit zit over het algemeen wat strakker rond de schouders dan een normal en zeker vergeleken met een loose fit. Je ziet dus over het algemeen beter t lichaam eruit komen, maar goed als iemand weinig body heeft en met zo'n slim fit shirt (of erger) loopt dan loop je imo alleen maar voor lul.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X