Geld

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tip: 100 gram kalkoenfilet, 69 cent bij de Aldi

Comment

ik weet het niet hoor maar ik haal het niet met 7.50 per dag.
      bij mij in de super de boer is alles stukken duurder dan jullie opnoemen
      Calisthenics / Street workout

Comment

Slimmer inkopen Acties afgaan enzo meerdere winkels bekijken, deze week was de kilo kip bij Ah voor 4 euro, nja koop je 1x 10 kilo van in vriest alles in en je kan een tijdje vooruit.

Comment

Originally posted by Datel View Post
          Slimmer inkopen Acties afgaan enzo meerdere winkels bekijken, deze week was de kilo kip bij Ah voor 4 euro, nja koop je 1x 10 kilo van in vriest alles in en je kan een tijdje vooruit.
          staan ze je wel raar aan te kijken bij de kassa
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
            staan ze je wel raar aan te kijken bij de kassa
            Ze kijken me altijd raar aan bij de kassa of ik niks heb gestolen..

Comment

Originally posted by Ibra50 View Post
              Ik wil graag met jou over 10 jaar een gesprek aangaan, wanneer je beseft dat het leven niet zo makkelijk is als dat je denkt. Als ik hoor hoe jij nu thuis behandeld wordt, wordt het leven nog erg zwaar voor je.
              Hier ben ik het wel mee eens..

Bij mij thuis werd ook alles geregeld voor mij en ik woon nu 13 jaar op mezelf en dat is echt wel pittig af en toe...

Ik heb tijden gehad dat ik moest leven van € 4,00 per dag...
              Kijk dan maar eens hoe je dat ga aanpakken met huisdieren en al...

Het leven is keihard!!!!!

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                Hier ben ik het wel mee eens..

Bij mij thuis werd ook alles geregeld voor mij en ik woon nu 13 jaar op mezelf en dat is echt wel pittig af en toe...
                Goh ja, echt schandalig dat dat kind eten van zijn ouders krijgt.. Onderdak is nog tot daar aan toe, maar dat ze gewoon eten kopen voor hem.. Denk dat hij het later niet gaat redden idd!

.

Comment

Originally posted by Rensko View Post
                  Goh ja, echt schandalig dat dat kind eten van zijn ouders krijgt.. Onderdak is nog tot daar aan toe, maar dat ze gewoon eten kopen voor hem.. Denk dat hij het later niet gaat redden idd!

.
                  Tot je 18e jaar is het normaal dat je ouders alles betalen..
                  Vanaf je 18e vind ik dat je kostgeld kunt (moet) betalen aan je ouders..

Comment

Hij is 16..

Comment

.
                      100% mee eens.. hoe moet een gozer van 16 voor zichzelf zorgen als hij fulltime naar school moet.

Ouders krijgen toch kinderbijslag? Is dat niet genoeg? Dan moet je ook geen kinderen nemen. Simpel.

Comment

Hij is 16..
                        Dus zijn zijn ouders verplicht om hem te verzorgen..(BASIS ZORG)

Voor extraatjes zal hij een extra verdienste moeten verzinnen..

Auto's wassen...straatje schoonmaken...onkruid wieden..helpen in de huishouding in ruil voor extra voeding... noem het maar op..

Comment

Zoals Sean zelf al heeft aangegeven, hoeft fatsoenlijk voedsel niet duurder te zijn dan snoep, wat tieners meestal eten ipv voedzaam spul.. Ik zie het probleem niet.

Comment

Zoals Sean zelf al heeft aangegeven, hoeft fatsoenlijk voedsel niet duurder te zijn dan snoep, wat tieners meestal eten ipv voedzaam spul.. Ik zie het probleem niet.
                            Daar heeft Sean wel gelijk in ja...

1 pak brinta is even duur dan een twix of mars bijvoorbeeld...

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                              Dus zijn zijn ouders verplicht om hem te verzorgen..(BASIS ZORG)

Voor extraatjes zal hij een extra verdienste moeten verzinnen..

Auto's wassen...straatje schoonmaken...onkruid wieden..helpen in de huishouding in ruil voor extra voeding... noem het maar op..
                              Klusjes in en om het huis zijn toch ook wel vrij basic, niet dan?
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X