BB is een makkelijke sport/hobby?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het wordt zo moeilijk als je het zelf maakt.
    Je grootste belang is de training en dat is normaal voor de meeste beginners 3 x 5kwartier per week.
    Eten moet je sowieso, ook als je niet sport. Als BB'er eet je 6 x een kleinere maaltijd en de gemiddelde persoon eet 3x per dag iets meer per keer.

Als je meer wil bereiken gaat er wat meer werk in je voeding zitten ivm afwegen e.d. maar verder dan dat ook niet.
    Als je wat verder bent dan ga je meer en zwaarder trainen en iets uitgebreider.

Het zwaarste is vaak de discipline die je moet hebben om iets te bereiken. Je MOET je trainingschema blijven volgen en volhouden als je in wedstrijdshape moet komen dan MOET je je aan je stricte voeding en strakke trainignen houden, maar ook dan......het is een way of life en dat hoeft niet zo moeilijk te zijn.

Maar dat vind ik als BB'er in wedstrijdvoorbereiding.
    Last edited by marnop; 05-03-2011, 12:44.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ben het wel met de stelling eens, 2-3 keer per week een uurtje relaxt sporten en klaar is kees.
      As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
      Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
      Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
        Ben het wel met de stelling eens, 2-3 keer per week een uurtje relaxt sporten en klaar is kees.
        Dan ben je bezig met fitness, niet met bodybuilden.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
          Dan ben je bezig met fitness, niet met bodybuilden.
          Precies, met zo'n houding kom je er niet hehehe.

Comment

Originally posted by robdegekste View Post
            Zijn jullie het eens met deze stelling? Als je kijkt met hoe weinig tijd je veel resultaat kan boeken verbaast mij dit echt.

De meeste mensen trainen maximaal 1 uur per dag en dan 3/4/5 keer in de week. De voeding is een kwestie van je levensstijl aanpassen en verder gaat er niet heel veel tijd in besteden. De theorie en de uitvoering valt ook reuze mee.

Als ik naar mezelf en dan mijn vorige hobby neem, pokeren. Hier ging echt veel tijd in zetten, soms 10 uur per dag n maar toen werd ik ook veel beter.

Nu doe ik aan BB, train altijd max 1/1.5 uur en de voeding neemt niet veel meer tijd in beslag dan voor mijn BB tijd.
            ???Ben jij de leukste thuis of zo?

Comment

Nou ik vindt het geen makelijke sport.

je moet continu de sleutel naar vooruitgang zoekke.

Zo als je training je voeding rust mentaal der komt hoop bij kijken.

Bij mij is het vooral mentaal in me hoofd lukt me alle maal maar in de prakijk faal ik vaak.

Comment

ik ben het niet eens met je stelling.
                Niet dat ik nou echt aan BB doe (al vat ik mijn trainingen wel degelijk serieus op)........maar ik vind dat als je het echt goed wilt doen, het niet iets is dat beperkt blijft tot je tijd in de sportschool. Het houdt veel meer dingen in, voeding, rust, discipline, noem maar op. En niet iedereen kan dat opbrengen.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

kijk in snap wat hij bedoeld, hij bedoeld dat zolang je niet op wedstrijd niveau zit of die ambities hebt, dat het 3/4x per week lekker trainen is, gezonde voeding hoeft ook niet zo heel veel extra moeite te kosten, alleen is dan elke sport op dit niveau "makkelijk", voetballen is ook 3/4x per week, elke sport dan bijna...

Comment

Originally posted by 2705 View Post
                    kijk in snap wat hij bedoeld, hij bedoeld dat zolang je niet op wedstrijd niveau zit of die ambities hebt, dat het 3/4x per week lekker trainen is, gezonde voeding hoeft ook niet zo heel veel extra moeite te kosten, alleen is dan elke sport op dit niveau "makkelijk", voetballen is ook 3/4x per week, elke sport dan bijna...
                    hehe

Comment

Het is zo moeilijk/makkelijk als je het zelf maakt.

Is er een sport waarbij dat anders is?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X