Opname Ertensoep

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gekookt en ongekookt product.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

hmm heb je het nou over de erwtensoep of rijst

Comment

Bij het maken van je erwtensoep voeg je bij het pak erwten water toe, wat het gewicht verhoogt maar geen kcals toevoegt. Dus hoe meer water hoe lager het aantal gram KH per 100ml soep.

Zo ook bij de ongekookte rijst die bij het koken vocht zal opnemen.
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
          Bij het maken van je erwtensoep voeg je bij het pak erwten water toe, wat het gewicht verhoogt maar geen kcals toevoegt. Dus hoe meer water hoe lager het aantal gram KH per 100ml soep.

Zo ook bij de ongekookte rijst die bij het koken vocht zal opnemen.
          Maar dan nog, stel je gooit 300 gram erin. Dan blijven die voedingswaarde, die kunnen toch niet zomaar weg zijn. Het zal mischien inclusief water 600 gram wegen maar daar gaat het atm niet om. toch?

Comment

Klopt, maar dan is de hoeveelheid KH nogmaar 35g/100ml. En misschien dat je nog wel iets meer water nodig hebt, ik heb het recept niet.

Maar erwtensoep geeft je echt een voldaan gevoel, mij in ieder geval toch.
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Erwtensoep verschilt nogal qua voedingswaarden.

Als mn moeder het maakt, kan je de lepel er bijna rechtop in zetten. Zo dik en stijf is de soep.
              Soep uit pak is soms net bouillon met een verdwaalde erwt.

Comment

Ah vreet zo 200 gram op en kan nog meer op. Voor mij lijkt het lekker voor de training, vrij hoog in eiwitten is het ook.

@ patric, ja bij ons zit er ook niet zoveel water in. Klein laagje he. Hij is zelfgemaakt met wat ui en nog wat. Dus goed voedzaam.

Comment

Als je 200gram erwten kan verwerken in soep en opeten. Is dit uitstekend in je bulk. Je kan ze over heel de dag verspreid eten, hoeft niet rond de training. 700kcals uit soep.

Comment

agja mooi om te horen, ik kijk het meer p week aan. Maak gewoon zon 500 gram klaar in 1 x.

Comment

Ik heb lange tijd een liter erwtensoep gegeten rond het middaguur. Was prima te doen, is volgens mij wel een van de betere dingen die je kunt eten in de bulk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X