Ouders...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

overigens ben ik het niet eens met wat veel mensen hier zeggen. het is niet zo dat eten volgens schema wat de meesten hier doen, de meest gezonde manier is. Ja, het is beter dan wat gemiddeld nederland eet, maar sommigen prijzen het de hemel in alsof het DE manier is om te eten.

Kortom, ik snap je moeder ook wel een beetje. Probeer het met feiten te onderbouwen dat wat je wil doen, beter is dan wat je nu doet.

Comment

Originally posted by Bigger faster stronger View Post
      pfff wat een mannetje joh

Je bent jaloers omdat je dezelfde grap wilde maken sista?
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
        Hoe ik het deed:
        Gewoon wat geld contant pinnen, op zoek naar een supp store en gewoon verstoppen op je kamer. Nu, half jaar later, bestel ik al 20kg whey per keer uit engeland:P
        ik deed precies hetzelfde :P

@ TS , en anders geef je der toch even een corrigerende tik? dan draait ze wel bij
        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Hahah ik heb hetzelfde probleem! Ben 15 en mijn moeder zegt ook zo van: je krijgt al genoeg gezond eten hier dus geen whey shakes voor jou!
          Super irritant!! Maar heb de pot nu gewoon in me kamer gezet en haal elke keer de melk van boven naar beneden

Comment

weer een gevalletje van een jongetje die niet de baas is thuis... verman je zelf man en doe wat je zelf wilt!!! Slappe hap altijd!!
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X