Vraag over Fitness Adviesbureau

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FlorisPL View Post
    Je bf% zal ook altijd iets omhoog gaan, maar wat boeit het? Afvallen is easy en vaak overschat hier op het forum.
    jij hebt makkelijk praten zeker
    volgens mij hoef je niet eens in bf omhoog te gaan om te groeien.. zolang je op onderhoud eet groei je volgens mij ook al aardig, wanneer je keihard traint dan

Comment

Ja kan makkelijk, zelfs in de cut kan je nog redelijk in spiermassa aanzetten als je begint met goed te eten e.d. Ik weet niet zeker of dat voor iedereen geldt dus ik spreek zowaar uit eigen ervaring.
      There are no shortcuts to any place worth going
      178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Originally posted by Dennis23 View Post
        Ja kan makkelijk, zelfs in de cut kan je nog redelijk in spiermassa aanzetten als je begint met goed te eten e.d. Ik weet niet zeker of dat voor iedereen geldt dus ik spreek zowaar uit eigen ervaring.
        Leg eens uit hoe dat er uit ziet dan?

Want in mijn ogen werkt het zo;

- spier aanzetten = eten boven onderhoud.
        - bf% laten zakken = eten onder onderhoud.

Of heb ik het mis.
        Squat 5 x 147.5
        Bench 5 x 122.5
        Deadlift 5 x 180

Comment

Hey Floris,

Ja ik vind het zelf ook moeilijk uit te leggen.
          Ik ben na een korte stop aan het cutten gegaan, ben nu 6 -7 weken onderweg. In deze periode heb ik mijn PR's verbroken en heb ik meer massa aangezet en word nog steeds sterker.

Ben ook van bijvoorbeeld van 17% bf naar 15% bf gegaan met het zelfde gewicht.

Ik kan dit niet afzetten tegen de stats die ik zou kunnen behalen als ik zou bulken. Want dat heb ik nog nooit gedaan. (iig niet bewust)

Ik eet 300 tot 400 k/cal onder mijn onderhoud en train 3 keer per week. (Falstyr schema)

Wel moet ik melden dat ik een vrij goede aanleg heb als je kijkt naar lichaamsbouw dus misschien is dat een oorzaak...

Al met al dat ik zeg dat ik vanuit mijn eigen ervaring spreek en geen idee of het algemeen goed is.
          Last edited by Dennis23; 18-03-2011, 14:33.
          There are no shortcuts to any place worth going
          178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Waarschijnlijk is je behoefte niet goed en zal je dichter bij je behoefte eten dan je denkt.

vet kan je niet omzetten in spieren (helaas) je kan sterker worden ookal kom je niet aan is gewoon gewenning van oefening (kijk maar naar een gewichtheffer wegen niks maar clean en pressen idiote getallen wat veel grote jongens niet eens kunnen)

je vetmeting kan onnouwkeurig zijn, je kan net meer gegeten/gedronken hebben tijdens weging enz.

zag net ook je stats, hoe kan je 120benchen en maar 10 en 20kilo meer squaten en deadliften?
            Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X