Hoe facebook over bekjam denkt..
Collapse
X
-
Originally posted by seanl94 View PostSlachtofferrol? Ik zeg alleen dat je opmerkingen van basisschoolniveau hebt.
Maarre,
Ecto? Ik druk je eruit jongeh! Ik ben veel sterker. Ik bench 200kg, deadlift 330, en squat er 300! HA. En alleen omdat ik het zeg, klopt het!
Wanneen flikker je eigenlijk es op, zoals je beloofd had?
Maken we een afspraakje, ik own je op elke oefening, leggen we er 1000 euro op, en als tegenafspraak vraag je een ban aan.
Ik kan 's middags altijd doordeweeks.
Mail me maar op thchacksuite AT gmail DOT com, ik kan altijd doordeweeks, maar waarschijnlijk ben je net als de meeste op het net een inet warrior.
Ik kwam met de intentie hier dat je wel een potje kan breken, helaas is dat niet het geval en als je een weerwoord geeft gaat het gros ook nog eens in de verdediging.. zoiets als iemand je mept en die gaat zeggen dat het niet eerlijk is, oh wat lachwekkend.
En voor de rest op een paar na, kus m'n ballen.
My Lazy Sundays!☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View PostHeb je gemaild...
Rest van de communicatie kun je me mailen.☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostImpact gym geleen maandag 14:00 uur
@Bekjam, je bent erg zielig met die gare reacties van je.
Een kerel van niveau was je toch? met dat taal gebruik en de manier waarop jij een discussie voert ben je een echte aso.
Als je in real-life ook zo'n randdebiel bent mogen ze je van mij meteen executeren.
Comment
-
haha dit topic begint hier zalig uit de hand te lopen, man wat kan jij lullen jonge
"zegt de ene ecto tegen de andere... "
-> als jij 'schattig-neus-knorretje' daar werkelijk bent op die uberlelijke foto int begin hoef je niet te spreken hoor, bij jou zie je gwn niet meer dat je ecto bent onder die lekkere speklaag
ipv op iedereen hier te zeiken omdat ze commentaar hebben op je belachelijke gedrag zou je het mss beter aftrappenRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Ik haat hem niet want ik ken hem niet. Is ook wel erg gemakkelijk gezegd hoor!
Zijn taalgebruik is niet echt als "netjes" te omschrijven maar doen jullie zelf ook niet net zo hard mee? je geeft hem "voer" en als hij bijt is hij slecht, arrogant enz.
Jullie hebben het niet door maar jullie begeven je op hetzelfde niveau en dan is hij de boeman?
reageer dan gewoon niet! 1 iemand zal moeten stoppen maar ik krijg het gevoel dat meerendeel mekaar alleen maar met opzet opzwiept om nog meer shit tegen elkaar uit te spreken.
Nee ik heb niets met bekjam maar ik heb ook niets tegen hem ik wil gewoon ff duidelijk maken dat het niet alleen hij is die loopt te zieken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
4 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
4 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
6 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -