Koffie!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FlorisPL View Post
    Dan doe je aardig rustig aan voor iemand met 3 kinderen.

Ik vroeg het omdat ik zelf veel koffie drink op mijn werk, als je dan voor en na je training ook nog eens koffie gaat nuttigen krijg je te veel cafeïne binnen. Tenminste, ik zelf dan.
    Hoe bedoel je dat ik het rustig aan doe met 3 kinderen Floris??

Comment

Was een constatering, verder niet van belang.
      Squat 5 x 147.5
      Bench 5 x 122.5
      Deadlift 5 x 180

Comment

Goh das een typish Floris antwoordt!

Comment

Excuses, ik heb doorgaans weinig te maken met mensen als jij.

Kun je me vergeven.
          Squat 5 x 147.5
          Bench 5 x 122.5
          Deadlift 5 x 180

Comment

Haha, waar gaat dit nou weer over?

Ik drink niet veel koffie overdag, dus ik zou het niet weten.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

In de weekeinden moet ik kereltjes zoals jouw de oortjes even wassen,dus ik vergeef het je hoor!

Comment

Originally posted by strs View Post
                Voor de training juist heerlijk. Na de training eerst goed eten, daarna wel een lekker bakkie!
                Voor het trainen?
                Ik word dan juist misselijk
                als ik ga hardlopen op koffie helemaal, dan kots ik alles eruit als ik klaar ben

Beter 1 koffie in de ochtend en niet meer vind ik.
                Het maakt je alleen maar gestrest

Comment

Och, koffie, van 200mg caffeïne na het trainen is nog nooit iemand groot - of klein geworden. het is een van de vele details, en als je erop gaat letten, kun je je ook afvragen:
                  -Is mijn post wo shake wel precies goed afgestemd op mijn behoefte?
                  -Eet ik wel precies de juiste dingen op precies het juiste moment?
                  -Slaap ik wel voldoende? (Maar ook weer niet te lang, vanwege het catabolisme?)

Oftewel, het is een van de véle pietluttige details, waarvan, als je je er druk om gaat maken, je totaal geen leven meer over houdt.

Als jij er geen hinder van ondervindt, (in de trand van: slechter kunnen inslapen, moeten overgeven bij inspanning) dan boeit het niet.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Kan helemaal geen kwaad volgens mij hoor, zolang je de suiker er uit laat als je meerdere bakken per dag drinkt.
                    Caffeine bevorderd de vetverbrandende werking, als je dit als een voordeel ziet (zoals de meesten) is het niet erg

Comment

zou niet meer dan 10 bakken drinken per dag, ken 2 mensen die dronken 10-20 bakken per dag en ze hebben allebij een hartaanval gekregen, waarvan een eraan overleden is.

Edit: k zeg niet dat het aan de koffie ligt, maar het kan wel.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                        Och, koffie, van 200mg caffeïne na het trainen is nog nooit iemand groot - of klein geworden. het is een van de vele details, en als je erop gaat letten, kun je je ook afvragen:
                        -Is mijn post wo shake wel precies goed afgestemd op mijn behoefte?
                        -Eet ik wel precies de juiste dingen op precies het juiste moment?
                        -Slaap ik wel voldoende? (Maar ook weer niet te lang, vanwege het catabolisme?)

Oftewel, het is een van de véle pietluttige details, waarvan, als je je er druk om gaat maken, je totaal geen leven meer over houdt.

Als jij er geen hinder van ondervindt, (in de trand van: slechter kunnen inslapen, moeten overgeven bij inspanning) dan boeit het niet.
                        Op alle 3 jouw vraagstellingen,moet ik je helaas de andwoorden geven,
                        1:Ja
                        2:Ja
                        3:vaak wel,niet altijd,kom soms moeillijk in slaap,maar dat compenseer ik dan toch weer een beetje door overdag een half uurtje extra aan het middagdutje na de training te pakken!

Ik moet dus suggereren dat ik me hier wel degelijk mee heb bezig gehouden,en nog steeds uitvoer.De een vind dit raar,ik vind het horen bij een volwaardig leven als body builder. Er komt nog wel meer om de hoek kijken om toch te fijn tunen.
                        Eigenlijk was ik erg benieuwd of de werking van caffeine juist op het moment na de training,voor rare schommelingen zou kunnen zorgen in je lichaam.
                        En tja wat de caffeine doet weten we allemaal,of dit ook negatieve gevolgen kan hebben weet ik niet.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                          zou niet meer dan 10 bakken drinken per dag, ken 2 mensen die dronken 10-20 bakken per dag en ze hebben allebij een hartaanval gekregen, waarvan een eraan overleden is.

Edit: k zeg niet dat het aan de koffie ligt, maar het kan wel.
                          Vroegahh dronk ik ook denk wel zo'n 15 bakkies met gemak weg(tja de haven he!),en als iemand me dan vroeg of ik er nog 1wou hebben zij ik gerust,dat als hij lekker smaakte ik nog wel een 2de luste ook!!

Comment

Supplementen | Combinatie koolhydraten en cafeïne versnelt spierherstel na training

Dit artikeltje beweert dat koffie na de training goed voor je is.

Hence, als ik de artikeltjes moet geloven, is caffeïne een wondermiddel: Het verbetert je prestaties, het herstel, én de vetverbranding. Nadeel is wel dat je eventueel hartproblemen kunt krijgen.

Clen anyone?
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Zou je dan niet gelijk na je training een blikje red bull ( of variant) met suiker kunnen nemen, heb je gelijk suiker gelijk na je training en veel cafeine..

Maar wat is nu beter, voor, na, of helemaal niet rondom je WO ?
                              En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

Suiker in frisdrank is hgfs, dus bestaat uit 50% fructose en moet eerst de lever passeren.

Wat is beter, doe waar je je het beste bij voelt...
                                Originally posted by seanl94 View Post

Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X