Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Yates was in mijn ogen de beste en de grootste maar Jay Cutler is voor mij op het moment,met afstand,de beste.Hij had de olympia vorig jaar moeten winnen,maar een mr olympia wordt nooit ontroond hij is pas geen mr olympia meer als hij stopt.Cutler zal het nooit worden omdat hij niet meer bij Weider hoort(het is een vuile sport wedstrijdbodybuilding)
Overgens doet Cutler dit jaar zoiezo niet mee
Ben nooit zo kapot geweest van die real massamonsters, nee geef mij maar een Ray, ik zag Yates trouwens op de Night, ziet er niet meer zo huge uit, maar ik denk dat als hij z'n shirt uit trekt, je nog leuk schrikt hoor.
Yates ziet er nu misschien niet meer zo huge uit maar dat komt natuurlijk omdat hij al een aantal jaren geen wedstrijden meer draait,ik weet niet of jullie de video"blood & guts"gezien hebben maar dat is echt geweldig(wat een bruut!
Arnold is voor mij nog steeds de all-time favoriet. Gewoon vanwege hetgeen hij voor de sport heeft betekend. Wie van ons is er nou niet geïnspireerd door hem?
Tegenwoordig vind ik het veel moeilijker. Ik vind Ronnie Coleman geweldig vanwege zijn geweldige armen (wat een biceps!, maar als totaalplaatje zie ik liever Jay Cutler.
Van jongens die beweren dat ze clean trainen (mijn grote voorbeeld) vind ik Florian Maier super.
Trainen is als je neus: je moet eruit halen wat erin zit.
Tito Raymond is zonder meer een geweldige bodybuilder (tenminste niet zo freaky). Kan ik me wel in vinden.
[QUOTE](Citaat bicepsman @ Okt. 14 2002,22:10)
Van de huidige profs: Lee Priest (die biceps!! en Sarcev (gewoon helemaal af).
Sarcev heeft voor mij afgedaan, nadat ik gelezen heb dat hij zijn biceps injecteert met synthol (en daarbij bijna het loodje legde). In zijn gloriedagen inderdaad wel een goede bodybuilder.
Trainen is als je neus: je moet eruit halen wat erin zit.
Ik ben geen fan van moderne bodybuilders...die massa vind ik niet mooi. Het is geen doel meer wat je zelf (zonder anabole zooi) kunt behalen.
Ik vind het mooier bodybuilders uit het verleden te bekijken.
Mijn all time favorite is Steve Reeves, maar stiekum heb ik ook nog een zwak voor Arnold Schwarzenegger omdat...nou ja, daarom!! Hahahaha hij IS en BLIJFT de Terminator! Mega cool!
In der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...
Are you currently on the lookout for Jobs in Karachi?In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
Comment