moeheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dus suikers/dextrose heeft ook geen zin om meer energie binnen te krijgen. alleen koolhydraten zoals: rijst, banaan, havermout enz.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
      Dus suikers/dextrose heeft ook geen zin om meer energie binnen te krijgen. alleen koolhydraten zoals: rijst, banaan, havermout enz.
      door dextrose krijg je toch gewoon energie?
      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
        Hmm prikkelbaarheid kan met mijn tentamenweek te maken hebben en de loomheid, maar ik moet zeggen dat ik de laatste tijd toch wel eens bezweet wakker wordt. Ik dacht dat dit kwam, omdat ik moet plassen 's nachts/'s ochtends.. Maar ik word vaak pas wakker rond 5 uur dan of soms ook om 1-2 uur bezweet..
        ik denk dat je het pas bij slaapapneu moet gaan zoeken als het je opvalt dat je overdag vaak moe bent terwijl je wel gewoon op tijd naar bed gaat, genoeg rust krijgt en een normaal voedingsschema hebt. Daarna moet je kijken of de andere symptomen ook aanwezig zijn.
        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

en nog steeds is het meest voor de hand liggende niet veranderd. of te wel meer eten omdat hij overduidelijk te weinig eet en daardoor energie te kort heeft met al zijn activiteiten. eerst dat aanpassen eer er meteen naar slaapapneu e.d. gegrepen word als excuus.

Comment

Kan gewenning zijn, mocht je al een tijd bezig zijn probeer is even een weekje pauze te nemen van sport en op te laden. Meestal zorgt dat al voor veel meer energie omdat je lichaam dan goed kan herstellen.

Daarnaast zou Falstyr wel is gelijk kunnen hebben over je voedingspatroon, met zo'n druk schema zou je wel wat meer carbs naar binnen mogen werken, het is niet alsof je die niet verbruikt.

Die slaapaapnue lijkt het me sowieso niet. Zoek het bij jezelf.
            There are no shortcuts to any place worth going
            178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Originally posted by Limit View Post
              door dextrose krijg je toch gewoon energie?
              Je krijgt wel energie maar voor 15 minuten. volgens marnop zijn carbs het beste.
              Never send a boy to do a mans job!

Comment

dextrose is een carb. en is prima voor energie tijdens/ meteen na je workout.
                En levert inderdaad snel en kort veel energie.
                Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                  Je krijgt wel energie maar voor 15 minuten. volgens marnop zijn carbs het beste.

Bel en klepel enzo.

Suikers zijn ook koolhydraten kerel.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Dennis23 View Post
                    Kan gewenning zijn, mocht je al een tijd bezig zijn probeer is even een weekje pauze te nemen van sport en op te laden. Meestal zorgt dat al voor veel meer energie omdat je lichaam dan goed kan herstellen.

Daarnaast zou Falstyr wel is gelijk kunnen hebben over je voedingspatroon, met zo'n druk schema zou je wel wat meer carbs naar binnen mogen werken, het is niet alsof je die niet verbruikt.

Die slaapaapnue lijkt het me sowieso niet. Zoek het bij jezelf.
                    daarom zei ik ook dat je het pas bij slaapapneu moet zoeken als je de klachten hebt terwijl je wel gewoon een normaal voedingschema enz. hebt oftewel genoeg eet

Comment

ik moet sowieso nu een weekje stopppen met sporten door een spierscheur en mag nu niets doen... :s

zal eens kijken of dit wat helpt door eens wat uit te rusten... hierna zal proberen om inderdaad wat meer kh te eten op trainningsdagen enzo.. nu heeft dit niet veel nut omdat ik toch nog niets mag doen hé?

Comment

Originally posted by stoops View Post
                        ik moet sowieso nu een weekje stopppen met sporten door een spierscheur en mag nu niets doen... :s

zal eens kijken of dit wat helpt door eens wat uit te rusten... hierna zal proberen om inderdaad wat meer kh te eten op trainningsdagen enzo.. nu heeft dit niet veel nut omdat ik toch nog niets mag doen hé?
                        zoek op google eens naar de verschijnselen van overtrainendheid, volgens mij heb je dat.
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                          zoek op google eens naar de verschijnselen van overtrainendheid, volgens mij heb je dat.
                          Wederom...overtrainen bestaat niet. Hij eet te weinig en is gewoon onderhersteld. Heeft geen fuck met overtrainen te maken. Je moet gewoon fatsoenlijk eten en problem solved.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X