Na mijn training wil ik 45-60min LIT doen. PWO voor of na de LIT pas pakken?
Tijdstip PWO
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View Posterna? Je wilt toch vet verbranden.
edit: Waarom geen hiit
Ik wil inderdaad vet verbranden maar mijn spiermassa niet te lang zonder de benodigde voedingsstoffen laten zittenhttp://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html
Comment
-
PWO voor je training nemen dus voor je kracht-training, niet na je krachttraining...
edit: je bedoelde post-workout lol ik dacht pre workout...
ps: het licht eraan wat jou pwo is? dextrose met whey of alleen whey of een carb loader......en natuurlijk hoelang jouw training duren.Last edited by gain is pain; 05-04-2011, 12:44.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
0,25 gram whey per pond lichaamsgewicht (50gr)
0,4 gram dextrose per pond lichaamsgewicht (80gr)
5gr creatine
5gr HMB
5gr L-Glutamine
Met water is mijn post workout shake.
Training is kort maar intensief, keeping the burn alive. Ga tot het uiterste, kan aan het einde niks meer behalve LiT. Weinig rust tussen sets. 3-4 sets per oefening, veel superset en superdropsets. stuk of 5-7 oefeningen/supersets/superdropsets.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html
Comment
-
Als LiT doen ik op de loopband lopen. Rustig tempo bergop. Dat trek ik wel behalve na mn benentraining. Dan laat ik cardio ook achterwege. Als ik dan volop moet gaan rennen val ik denk ik om.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html
Comment
-
Je zou tussen je training en je LIT bijvoorbeeld wat BCAA's/Amino's naar binnen kunnen knikkeren. De dikke post-WO zou ik bewaren voor erna.
Verder begrijp ik volledig dat je liever LIT doet na een training dan HIIT. Ik ben persoonlijk ook een veel grotere fan van LIT. Minder slopend, makkelijker vol te houden, minder katabool, leuker, net zo effectief alleen wat langer, so what?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Ik zal eens kijken voor wat liquid amino's oid. Heb de vraag ook even richting greg plitt gesteld, sinds hij ook altijd LIT doet (alleen dan apart van z'n training 's avonds). Dus eens kijken of ik daar een reactie krijg. Iig bedankt voor alle hulp.
@sf01: Zou inderdaad misschien eerst LiT kunnen doen +- 30 min en dan even doorbijten en wat HiiT tot ik omval doen:Phttp://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...14 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-