Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Tja kerel laat je kop niet gek maken de aankomende week,geef jezelf maar even lekker in de gym,en probeer maar gewoon van je vrije tijd te genieten.Sterkte in ieder geval!!
Dank jullieu. Loop de hele tijd met een verrot jank gevoel rond. ben ook nog eens fuching druk vandaag en wil hier op het werk niets laten merken. zwaaaar!
Ik hoop dat het snel volgende week is en dan weten wat er gaat gebeuren. ach ja het van me afschrijven helpt me enigzins.
Sterkte man. En probeer inderdaad jezelf niet gek te maken. Zorg eerst ff dat je zelf rust krijgt. Alle eendjes op een rijtje. Nadenken over wat je zelf wilt en daarna een plan opstellen om daar naar toe te werken.
Vrouwen houden ervan als je initiatief neemt en ook al houden ze er niet van als je meteen met oplossingen aan komt dragen. Een plan de campagne doet wonderen. Het wordt vaak vooral niet te harden als je er geen toekomst meer in zit, geen verbetering ziet komen.
Maar zeker als je allebei nog van elkaar houdt en je hebt iets om naar toe te werken, en je ziet weer zonlicht aan het eind...dan kun je elkaar er wel doorheen trekken.
Sterkte man. En probeer inderdaad jezelf niet gek te maken. Zorg eerst ff dat je zelf rust krijgt. Alle eendjes op een rijtje. Nadenken over wat je zelf wilt en daarna een plan opstellen om daar naar toe te werken.
Vrouwen houden ervan als je initiatief neemt en ook al houden ze er niet van als je meteen met oplossingen aan komt dragen. Een plan de campagne doet wonderen. Het wordt vaak vooral niet te harden als je er geen toekomst meer in zit, geen verbetering ziet komen.
Maar zeker als je allebei nog van elkaar houdt en je hebt iets om naar toe te werken, en je ziet weer zonlicht aan het eind...dan kun je elkaar er wel doorheen trekken.
Doetme goed dat je dit schrijft! Ik vind het gewoon heel moeilijk om te wachten tot volgende week. we zijn beide niet perfect en ik heb ook van gemaakt maar ik zou haar niet kwijt willen.
Ik denk dan maar dat ik het beste ff rust kan houden? ik vind het ook lullig dat ik niets van haar familie hoor. misschien zijn ze wel op haar in aan het praten. pff ik maak mijzelf helemaal gek.
Ik snap dat het raar en vervelend voelt, maar is op zich best wel logisch. Het is ook denk ik niet aan haar familie om te bemiddelen. Jullie zullen het toch zelf samen moeten uitpraten en uitvogelen. Het is goed dat zij er nu gewoon volledig voor haar zijn (is goed voor haar) maar inderdaad misschien niet fijn voor jou.
Zou er in ieder geval niet dingen in zoeken als dat ze jou niet mogen of op haar inpraten.
Verder blijven dit gewoon lastige dingen. Misschien is het beter voor haar als het stopt. Misschien voor jullie allebei. Dan is dit ook goed als het duidelijk wordt. Niet fijn... maar wel goed. En als het wel goed is voor jullie beiden dat jullie ervoor gaan knokken en het werkend maken... dan wordt dit ook vast duidelijk.
Daarom zei ik ook... jij moet ook gewoon even rust nemen. Afstand van alles. Rustig bijkomen en alles laten bezinken. En proberen objectief te kijken wat goed is. Voor jullie beiden. Eraan vast blijven houden als het niet goed is, gaat jullie beiden op termijn opbreken. Is enkel uitstellen van het onvermijdelijke.
Ik zeg niet dat het zo is hoor... begrijp me goed. Maar het is hoe dan ook goed om te proberen even los te komen van alles en er van een afstandje naar te kijken. Misschien erover kletsen met wat goede vrienden die jullie en de situatie kennen enzo.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment