Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nou daar ben ik weer! om een lang verhaal kort te maken:
relatie is dus helemaal over. Ben sinds 4 maanden dus weer single.
hele moeilijke tijd gehad. Helaas heb ik mijn pijn proberen te verdrinken. veel en veel te veel alcohol, snoep, niet eten, niet slapen enz. enz.
dis is zo 2 maanden gegaan. Ben alles wat ik opgebouwd heb aan spieren kwijt! heb al 4 maanden niet meer getraind. Op dit moment ook geen sport school.
ben meer dood dan levend geweest vooral toen mijn ex vertelde kort na de breuk dat ze al een ander had! ??? ach ja...
sinds 2 maanden ben ik weer bezig mijn leven weer op orde te krijgen. heb al 2 maanden geen druppel meer gedronken en voel me er goed bij. Ik merk dat ik het verdriet een plaats kan geven als ik nuchter ben.
kortom veel pijn,stress,verdriet en de hele teringzooi erop en eraan.
Maar er zijn ook goede dingen uit voorgekomen:
heb een oude vriend weer eens opgezocht en de band is weer herstelende. Samen al naar de TT in assen geweest en min of meer al weer interesse in de vrouwtjes aan het tonen.
ook heb ik sinds 3 weken een leuk nieuw huisje. In een kleine dorp aan de rand van brabant maar het is hier wel lekker rustig.
heb ook weer wat meer rust gevonden en ben geestelijk veel gegroeid.
Rook wel weer sinds 4 mnd. red bull drink ik ook als water. Al met al toch nog wat zaken waar aan gewerkt mag worden.
als laatste wil ik toch overwegen om een sportschool te zoeken al is de motivatie bij de relatiebreuk helemaal verdwenen.
ik zal het niet langer maken dan nodig is...
dan wil ik ook de mensen bedanken die naar me gevraagd hebben middels PM. Dank jullie.
Kortom, ik heb de steen waar ik een hele poos onder heb gelegen ingeruild voor een nieuwe start die hopelijk snel genoeg wortels zal schieten.
ik ga niet zeggen sterkte, ik zeg work it. het gaat je zoiezo lukken om uit het dalletje te klimmen phoenix! niet bij de pak en neer meer gaan zitten dat heb je gellukig nu al gehad, kijk naar de toekomst en denk vooruit in plaats van achteruit.
die chick was het gewoon niet waard als ze al na korte tijd een ander heeft, er zijn nog genoeg meisjes in de wereld die beter zijn, en die moet jij nu met je detective speurneusje gaan zoeken terwijl je ondertussen ijzer loopt te smijten in the gym!
Wat fijn om weer wat van je te horen!
Had je mijn mail ooit nog ontvangen? Ik kan me wel voorstellen dat je er wellicht helemaal geen behoefte aan had om te antwoorden, hoor, dus het maakt niets uit.
Ik hoop voor je dat je echt lekker weer op weg bent naar boven, pak je leven bij elkaar en inderdaad, ga weer lekker trainen. Dat geeft je een doel en als je er weer beter uitziet, voel je dat ook in je geest.
Hou je taai, he lieffie!
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment