Creatine bestellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by erik1982 View Post
    Creatine vergroot de hoeveelheid creatinefosfaat in de spiercel en versterkt daarnaast de aanmaak van ATP. Door de vergrote fosfaatpoel heb je dus inderdaad meer energie voorradig. Het duurt een tijdje voordat creatine op de plaats is waar het moet zijn, een pre workout voegt dus niet zoveel toe voor de aanstaande training. Na de workout zijn de spiercellen wat gevoeliger en nemen ze creatine waarschijnlijk wat beter op. Je moet creatine een tijdje gebruiken om de fosfaatpoel optimaal te vullen waardoor je niet meteen de effecten ervan merkt, die overigens vaak ook zeer subtiel zijn.

@TS, Body&fitshop is een prima winkel waar je creatine kunt kopen. Zoek de goedkoopste monohydraat die je kunt vinden en koop die.
    Bedankt voor de uitleg, inderdaad om deze reden vind ik post wo goed genoeg, neem alles post-wo en pre wo alleen een shake met brinta en een eiwit mix.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

ik zelf heb de whey perfection van body&fitshop, smaak is goed en volgens mij is het best een goede whey.
      Ikzelf neem 's ochtends een volle maatschep (28 gram) gelijk als ik wakker ben.
      en dan nog halve maatschep voor t trainen en een halve gelijk na me training. maar het is niet echt een wondermiddel ofzo dat je meer kilo's kan tillen, ik gebruik t gewoon omdat t goed voor me herstel is.

Comment

Je bent beter af met een hele maatschep na je training. Ik houd zelf 0,4x mijn lichaamsgewicht aan.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
          Je bent beter af met een hele maatschep na je training. Ik houd zelf 0,4x mijn lichaamsgewicht aan.
          uh nee..

Comment

voor de training, als je m met melk aanmaakt tenminste.

Comment

Als ik creatine gebruik dan pak ik het groene potje 'Micronized creatine powder' of 'no-Xplode'. werkt super! bodyenfit is een goede site, maar toch prijzig. ik haal tegenwoordig mijn whey, creatine en andere producten op www.gymfood.nl die zijn toch net wat goedkoper en toch lekker snel in huis
              Wat vinden jullie?

Comment

Slotje dus...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X