Ketogenic dieet: Talal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by karwan2 View Post
    hou gewoon aan een voedinsschema is echt beter geloof me alles gaat goed dan beter bij de meesten dan en denk ook dat het voor jou ook fijner word
    Ohja, bij jou gaan die voedingsschema's altijd echt zonder enige problemen, zolang je er elke dag een topic over aanmaakt .

Bedoel je met 4x per week junken dat je je 4x per week niet aan een maaltijd houdt, of dat je ook echt hard junkt (dus bijv een kg snoep of mac oid)? 4x per week iets anders eten dan op je schema is echt geen big deal imo.. Ik eet nu al een tijd totaal niet meer volgens schema en ik groei nog steeds (ben dan ook nog wel een beginner, maar toch). Ik zou gewoon zorgen dat je de goeie dingen binnenkrijgt en verder niet geforceerd met een schema bezig gaan..

Comment

Originally posted by Rensko View Post
      Ohja, bij jou gaan die voedingsschema's altijd echt zonder enige problemen, zolang je er elke dag een topic over aanmaakt .

Bedoel je met 4x per week junken dat je je 4x per week niet aan een maaltijd houdt, of dat je ook echt hard junkt (dus bijv een kg snoep of mac oid)? 4x per week iets anders eten dan op je schema is echt geen big deal imo.. Ik eet nu al een tijd totaal niet meer volgens schema en ik groei nog steeds (ben dan ook nog wel een beginner, maar toch). Ik zou gewoon zorgen dat je de goeie dingen binnenkrijgt en verder niet geforceerd met een schema bezig gaan..
      jaa probleem mee ? you dont understand eh ik wil alles gewoon goed hebben maar genoeg hier over het is tall zijn topic !
      Lost all i got

Comment

YouTube - Like A Boss (ft. Seth Rogen) - Uncensored Version
        Lost all i got

Comment

Originally posted by Rensko View Post

Ja 4 x per week, wel iets te junken. Ligt vooral aan de situatie.

Comment

Mocht je het e-book niet kunnen achterhalen via google moet je me even je e-mailadres PMen dan gooi ik hem wel even door.

Originally posted by nibor76nl View Post
            Best mee eens.. hou het gewoon bij de basic's..

Schoon en eiwitrijk eten ..vaak eten en keihard trainen...

Al dat ud2 en keto enz... pffff
            Oh gut oh gut, another Marnold-disciple.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X