Mijn vriend is nu 5 maanden op stage, voor die tijd heb ik een tijdelijke huisgenoot om me te helpen met de huishouding. Nu kom ik er achter dat hij een voedingspatroon heeft waar Sonja Bakker trots op zou zijn Hij ontbijt 's morgens moeizaam, tussen de middag eet hij of alleen wat rauwkost of wat junkfood, en 's avonds eet hij met de pot mee warm.
Ik heb hem eens opgemeten, en hij zou volgens de caloriecalculator 2600 cals moeten binnenkrijgen op onderhoud, hij eet er nog geen 1500 per dag. Toch is hij niet bepaald slank te noemen. Ik heb het vandaag eens aangekaart, maar dan krijg ik het antwoord dat ik me te druk maak over voeding en gezondheid. Hoe kan ik hem helpen?
Ik heb hem eens opgemeten, en hij zou volgens de caloriecalculator 2600 cals moeten binnenkrijgen op onderhoud, hij eet er nog geen 1500 per dag. Toch is hij niet bepaald slank te noemen. Ik heb het vandaag eens aangekaart, maar dan krijg ik het antwoord dat ik me te druk maak over voeding en gezondheid. Hoe kan ik hem helpen?
Comment