Vraag over mijn schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over mijn schema

Hallo mensen,

Ik ben nieuw op deze site en had me aangemeld omdat ik verschillende vragen heb over mijn training, maar deze vraag houd mij nu vooral bezig:

Ik train nou al een jaartje intensief mijn buikspieren, aangezien ik toch echt vooruitgang aan mijn buik zag had ik altijd maar het gevoel dat ik het wel goed deed, tot ik me er echt in ging verdiepen.

Ik ben sinds kort 15 jaar oud, een tijdje geleden, toen ik nog 14 was, deed ik elke avond iets van 150 sit-ups, en ik zag echt vooruitgang in mijn buikspieren dus was ik zeer tevreden, maar toen ging ik op internet lezen en toen las ik dat het erg slecht was om ze elke dag te trainen. Nu ben ik al een tijdje over op 3/4 keer per week en doe ik er ook nog pushups bij door. Ik doe110 situps, dan wat pushups, dan 40 bench crunches, dan weer wat pushups, en dan doe ik weer 40 bench crunches, denken jullie dat ik op deze manier mijn buikspieren overbelast of slecht bezig ben? Ik ben tevreden met mijn sixpack maar ik wil natuurlijk niet mijn lichaam overbelasten/kapot maken.

Alvast bedankt!

Hier ga je geen grote jongen mee worden... Ga lekker alles trainen joh ipv alleen buik en chest. Vinden de meiden veel leuker.
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X