scot herman

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• scot herman

hoi jongens

ik haal de laaste tijd veel oefeningen en tips van scot herman
    misschien hebben jullie hier ook wat aan laat maar even weten wat jullie er van vinden

YouTube - Kanaal van ScottHermanFitness

Welcome to Scott Herman Fitness! Let's Reach Your Goals Together!

hij heeft wel goeie oefeningen enzo .
    en is al bekend op deze site
    Lost all i got

Comment

toffe gast ook

Comment

heeft geen benen...
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Een galbak....weet totaal niet waar hij mee bezig is.
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

Goede jongen hoor, leer er ook steeds meer van. goed fysiek ook.

Geen benen,?? gtfo man.

Comment

<iframe width="425" height="349" src="YouTube - Fax cat" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
              1.94 103KG

Comment

Hij faalt
                Make it happen, shock everyone!

Comment

Die gast is nog erger dan Scooby. Lading onzin opzetten qua schema en reps verdelingen. Zijn lower body opzet slaat al helemaal nergens op en dat zie je ook terug in zijn zwakke beentjes.

Comment

vind dat leeglopende ventiel zo irritant :S

Kijk ook veel naar filmpjes van lee hayward

Comment

Ik kwam dit draadje tegen toen ik aan het zoeken was naar Scot Herman op dit forum.
                      Vinden jullie hem niet zo geweldig (als hij zichzelf)

Dus als naar complete workout zoek kan ik beter kijken naar Lee Haward??
                      Of .........
                      Ik heb jullie link al gevonden naar Muscle and Strength met wel 900 oefeningen.
                      Maar om een complete workout te maken vind ik moeilijk.

Ik kan ook niet alles doen omdat ik nu nog in het gips zit.
                      Een probeersel heb ik al in het trainingshoekje gepost.

Dus dacht ik de oplossing te vinden in een paar video's van Scott Herman maar,daar moet ik dus wel mee opletten?
                      Het is allemaal nieuw voor mij en wil niet de verkeerde vorm/manier van de oefeningen aanleren.Want afleren is moeilijker dan gelijk goed leren.
                      ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ Ik ben niet dik,ik zit in mijn bulk fase ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Comment

Originally posted by Manke Nelis View Post
                        Ik kwam dit draadje tegen toen ik aan het zoeken was naar Scot Herman op dit forum.
                        Vinden jullie hem niet zo geweldig (als hij zichzelf)

Dus als naar complete workout zoek kan ik beter kijken naar Lee Haward??
                        Of .........
                        Ik heb jullie link al gevonden naar Muscle and Strength met wel 900 oefeningen.
                        Maar om een complete workout te maken vind ik moeilijk.

Ik kan ook niet alles doen omdat ik nu nog in het gips zit.
                        Een probeersel heb ik al in het trainingshoekje gepost.

Dus dacht ik de oplossing te vinden in een paar video's van Scott Herman maar,daar moet ik dus wel mee opletten?
                        Het is allemaal nieuw voor mij en wil niet de verkeerde vorm/manier van de oefeningen aanleren.Want afleren is moeilijker dan gelijk goed leren.
                        er staan twee kant en klare 4 dagen schemas in de stickys. ook een fullbodyschema (maar deze is gericht op beginners).
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Die had ik al gezien maar,ik kan de helft van de oefeningen niet omdat mij been in het gips zit
                          Dan blijft er bar weinig van het schema over.

Bovendien ben ik nog te onbekend met alle termen/namen van oefeningen.
                          Op het WWW staan er filmpjes kan ik gelijk zien OF ik de oefening kan EN hoe de oefening heet.

Ik ben al wel bezig geweest met een schema.
                          Wil jij anders er een blik op werpen?
                          Naar de sportschool is ook geen optie,thuis heb ik wel dumbbels en zo'n gymball.
                          (gymbal is ook voor later)

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...te-schema.html
                          ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ Ik ben niet dik,ik zit in mijn bulk fase ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X